Cesta za prvními ligovými body byla pro Duklu dramatická už od jejího začátku. Krátce za Prahou směrem na Hradec Králové se začalo z jejího autobusu kouřit, hráči vyběhli ven a s telefony u ucha sháněli náhradní dopravu. „Krachnul nám autobus hned na začátku dálnice, všichni jsme z něj rychle vypadli, aby se něco nestalo. Náhradní měl přijet až za 45 minut, takže bychom to měli na knop. Obvolali jsme všechny lidi, co jeli do Hradce. Vešli jsme se do pěti aut a na zápas přijeli včas. Stihli jsme se dobře připravit a vyhráli,“ s úsměvem komentoval problém s autobusem gólman Filip Rada.
Do prvních aut naskákali nejprve členové základní sestavy. Náhradníci a členové realizačního týmu museli počkat na další vozy. „Přednost měla základní sestava, pak až ostatní. Takové situace jsem již zažil a pokaždé to pak dopadlo výsledkově dobře. Mužstvo se ještě více semkne,“ glosoval situaci trenér Jaroslav Hynek.
Tak se také stalo. Dukla v Hradci zvítězila brankami Jakuba Podaného a Jana Holendy 2:0, domů se celý tým vrátil náhradním autobusem.
Ještě mnohem horší nepříjemnost zažili při návratu z herního soustředění v Chorvatsku fotbalisté Hradce Králové. Na dálnici v Rakousku jim u autobusu uletěla zadní kola, vozidlo s třiceti pasažéry se v šedesátikilometrové rychlosti naklonilo na bok a začalo se stáčet do středu vozovky.
Nakonec po duchapřítomném manévru řidiče zarazilo na pravé straně. Autobus zůstal stát jen metr od svodidel, za nimi byl hluboký sráz... Od tragédie nebylo daleko. „V novinách jsem četl, co se mohlo stát. Jsem rád, že se klukům nic nestalo. Náš problém nebyl zdaleka tak závažný,“ dodal Hynek.
Z | V | R | P | Skóre | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. Slavia | 30 | 20 | 9 | 1 | 65:22 | 69 | |
2. Plzeň | 30 | 20 | 7 | 3 | 47:21 | 67 | |
3. Sparta | 30 | 16 | 9 | 5 | 47:26 | 57 | |
4. Ml. Boleslav | 30 | 13 | 10 | 7 | 47:37 | 49 | |
5. Teplice | 30 | 13 | 9 | 8 | 38:25 | 48 | |
6. Zlín | 30 | 11 | 8 | 11 | 34:35 | 41 | |
7. Dukla | 30 | 11 | 7 | 12 | 39:35 | 40 | |
8. Jablonec | 30 | 9 | 12 | 9 | 43:38 | 39 | |
9. Liberec | 30 | 10 | 9 | 11 | 31:28 | 39 | |
10. Karviná | 30 | 9 | 7 | 14 | 39:49 | 34 | |
11. Slovácko | 30 | 6 | 14 | 10 | 29:38 | 32 | |
12. Brno | 30 | 6 | 14 | 10 | 32:45 | 32 | |
13. Bohem. 1905 | 30 | 7 | 7 | 16 | 22:39 | 28 | |
14. Jihlava | 30 | 6 | 9 | 15 | 26:47 | 27 | |
15. Hr. Králové | 30 | 8 | 3 | 19 | 29:51 | 27 | |
16. Příbram | 30 | 6 | 4 | 20 | 29:61 | 22 |