15. září 2016 • 21:53

Costova ruka? Sudí nařídil penaltu pro Southampton správně

Autor:

Sparťani se možná budou rozčilovat, ale tady vážně není o čem – rozhodčí nařídil penaltu za Costovu ruku na začátku utkání Evropské ligy Southampton – Sparta zcela v souladu s pravidly. Costa totiž zahrál ve skluzu zadní rukou, kterou měl nataženou nahoru. A tady nezbývá než fouknout do píšťalky.



Jiné by to bylo, kdyby se balon dotkl pouze (on se jí totiž také dotkl) Costovy přední ruky. To by penalta nebyla, a to dokonce ani v případě, že by ji hráč měl pod sebou, nataženou od těla. Argumenty o ruce nastřelené z bezprostřední blízkosti či o přirozeném pohybu v tomto případě neobstojí.