FOTOGALERIE - Stadion fotbalové Sparty od nové sezony opět změní svůj název. Své jméno propůjčí letenskému stánku pojišťovna Generali. Spolu s novým partnerem se mohou fanoušci těšit na nové obrazovky či odstranění plotů a bariér.
"Sparta jako marketingový produkt bude mít za několik let větší hodnotu než má dnes. Naše značky mají mnoho společného. Třeba bohatou historii, evropský nádech," vysvětlil spojení pojišťovny s fotbalovým klubem generální ředitel Generali ČR Petr Kopecký na předsezonní tiskové konferenci Sparty.
"Navíc nás spojuje touha po lepší budoucnosti. Stejně jako Sparta se zlepšujeme a rosteme. V téhle spolupráci si dokážeme pomoci," věří Kopecký.
S loňským vicemistrem podepsal pojišťovnický gigant smlouvu na tři roky. Finanční podmínky Sparta ani Generali nespecifikovaly, prozradily jen, že kontrakt je finančně výhodnější než s bývalými partnery klubu Toyotou a pojišťovnou Axa.
Změnu partnera by měli výrazně pocítit i fanoušci, ti se mohou těšit na dvě velkoplošné obrazovky, ale také na odstranění zábran kolem hřiště.
"Nebude to čistě formální změna. Mezi novinky patří digitalizace stadionu, který finišuje. Pro fanoušky přinese zlepšení atmosféry a možnost vychutnat si zápas ze dvou velkoplošných obrazovek. To je obrovský krok dopředu," popisuje obchodní ředitel Sparty Michal Viktorin.
"Navíc jsme zrealizovali odstranění bariér a plotu, což si přáli fanoušci," dodává největší novinku.
Bez plotu se odehraje i pohárové utkání s Panathinaikosem, tedy týmem, který je známý svými radikálními fanoušky. "Věříme, že jsme schopni zajistit bezpečnost," řekl mluvčí Sparty Ondřej Kasík.
"Nejedná se jen o navýšení počtu lidí z ochranky. Hlavně jde o kvalifikaci a výcvik těch lidí z bezpečnosti. Musí vědět, jak se v určitých situacích zachovat," dodal.
Kopecký pak těsně před podpisem smlouvy poprosil novináře, aby ode dneška používali pouze název Generali Arena a nikoliv Letná. "Je to významná investice, prosím, dodržujte to," uzavřel.