1. března 2016 • 11:09

Změna v extralize. Tipsport je novým majitelem agentury BPA

Autor:
BPA potřebovala vstup silného partnera
TOP VIDEA
TOP 5 gólů 16. kola: Škodův přesný lob i Fabiánův krásný volej TOP 5 gólů 16. kola: Škodův přesný lob i Fabiánův krásný volej
Útočník Sparty Pulkrab: Jako fanoušek AC Milán se na Inter těším Útočník Sparty Pulkrab: Jako fanoušek AC Milán se na Inter těším
VŠECHNA VIDEA ZDE

Společnost Tipsport, která je největším tuzemským provozovatelem sportovních sázek, se od 29. února stala novým majitelem agentury BPA sport marketing. Ta působí od roku 1993 na českém reklamním trhu a je výhradním marketingovým partnerem českého hokeje. Obchodní a marketingová práva má BPA nejen na českou reprezentaci, ale i na nejvyšší domácí soutěž - Tipsport extraligu.



"Naším zájmem je udržet ekonomickou stabilitu a profesionalitu agentury a ještě zvýšit úroveň marketingových služeb, které poskytuje českému hokeji," uvedl předseda představenstva Tipsportu Vratislav Randa.

Předchozí majitelka a nadále ředitelka společnosti BPA Jana Obermajerová připustila, že kvůli finanční konsolidaci potřebovala BPA vstup silného partnera.

BPA kromě jiného pořádá společenské akce jako jsou Sportovec roku nebo Hokejista sezony.

Témata:  TipsportBPAhokejČSLHSportekonomika