6. listopadu 2016 • 13:48

Partner Tipsport extraligy Radegast spouští nový projekt "Hořká volba"

Autor: Radegast
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
Kdo je favoritem finále hokejové extraligy a jaké faktory mohou rozhodnout?
Svědík: Baník, nebo Polsko? Pozor, horká je ale pořád i plzeňská stopa!
VŠECHNA VIDEA ZDE

Oficiální partner extraligy ledního hokeje, Radegast, přichází s novým projektem Hořká volba. Jeho cílem je propojit příběhy hokejistů a fanoušků ve všech regionech, kde se hraje hokejová extraliga. Kreativní myšlenka vzešla z agentury Concept One, která se zároveň stará o mechaniku projektu, produkci a komunikaci. Digitální aktivity a video obsah zajišťuje agentura SYMBIO.



Idea projektu Hořká volba vychází z oficiální extraligové statistiky Radegast Indexu. Tato metrika už čtyři sezony oceňuje hokejové bojovníky, kteří sice nekralují klasickým statistikám, pro svůj tým jsou ovšem klíčovými hráči.

Hořká volba Michala Barinky
Video se připravuje ...

„Každé hokejové mužstvo má bojovníka na ledě. My budeme hledat stejného bojovníka v hledišti. V řadách fanoušků každého z extraligových týmů najdeme člověka se silným příběhem, který prošel hořkou volbou a obětoval se ve prospěch svého klubu. Chceme tak propojit příběhy fanoušků a hokejových bojovníků,“ říká Marek Dvořák, marketingový manažer značky Radegast s tím, že příběhy by měly splňovat parametry samotné metriky Radegast Index – tedy obětavost, nezdolnost, bojovnost a překonávání překážek.

„Hořká volba poběží během celé extraligové sezóny. Největší bojovníky z řad fanoušků budeme vyhlašovat každý měsíc,“ dodává Marek Dvořák.

První příběh Hořké volby představuje ostravského fanouška Petra Míčka, který nevynechal jediné utkání vítkovického klubu za posledních 26 let a to i za cenu obětování se nejen v práci, ale také v rodinném prostředí. Poděkováním za obětavost, podporu a nezdolnost je pak pocta od největšího bojovníka týmu, kterým je podle Radegast Indexu obránce Jan Výtisk. Ten hraje všechna říjnová utkání se jménem Petra Míčka na své zelené helmě.

Jan Výtisk s fanouškem Petrem MíčkemFoto Radegast

„Věříme v hokejovou komunitu a očekáváme, že kluby, veřejnost i samotní fanoušci najdou motivaci a seznámí nás s dalšími podobnými příběhy,“ doplňuje Marek Dvořák.

Hořká volba je hlavní komunikační platformou Radegastu pro tuto hokejovou sezónu. Odehrává se v prostředí extraligových stadionů, na kanálech jednotlivých klubů i extraligové soutěže a v online prostředí. Realizace je společným dílem agentury Concept One a SYMBIO. Karlínské uskupení z Kotelny 55 stojí za hlavní ideou a celkovým konceptem, koordinuje eventy související s projektem a zajišťuje PR podporu Hořké volby.

Hořká volba Tomáše Voráčka
Video se připravuje ...

SYMBIO je podepsáno pod produkcí obsahu a videoobsahu prostřednictvím vlastní produkce SYMBIOgraf, lokální i celorepublikovou komunikací na digitálních kanálech Radegastu a správou online kampaně a komunikace. Hořká volba přichází měsíc po TVC spotu Radegastu, který má posílit povědomí o spojení značky s hokejovou extraligou.

Více informací o projektu a možnost nominovat fanouška s příběhem hořké volby, naleznete na www.horkavolba.cz.

Hořká volba Lukáše Dernera
Video se připravuje ...

Hořká volba Jana Káni
Video se připravuje ...

Nejlepší data z Tipsport extraligy přináší  

Vstoupit do diskuse
0
Finále
Články odjinud


Články odjinud