4. května 2015 • 00:00

Libor Bouček potvrzuje: Češi jsou národem sportovních fanoušků

Prezentace klienta
TOP VIDEA
Co má Třinec a nemá Sparta? V čem selhali lídři poražených?
Střeďáci na EURO: Koho k Součkovi? Dilema s parťáky i rozestavením
VŠECHNA VIDEA ZDE

V letošním roce nás čeká několik velkých sportovních akcí, které si velká část národa, včetně těch méně zapálených příznivců sportu, nenechá ujít. Češi jsou ale celkově národem sportovních fanoušků. Například podle výzkumu* značky Snickers se 62 % Čechů za fanoušky považuje. 



Mezi nimi i Libor Bouček. Ten patří do skupiny nadšených sportovních fanoušků, navíc sportovní klání divákům pravidelně a velmi brilantně zprostředkovává od komentátorského pultu. Populární moderátor a komentátor těch nejprestižnějších sportovních přenosů nám přiblížil, jestli ze své zkušenosti považuje Čechy za sportovní fandy, a jaký fanoušek je on osobně.

Myslíte si, že sport se neobejde bez fanoušků?

Rozhodně ne, jsem přesvědčen, že fanoušci jsou vlastně cílem sportu. Protože kvůli oslavám fanoušků mnozí sportovci sportují. Takže si myslím, že fanoušci jsou jednoznačně stěžejní součástí sportu.

Foto Snickers

Jsou podle Vás Češi národ fanoušků?

Troufám si tvrdit, že ano. Důkazem může být Halové mistrovství Evropy v atletice. Podle Evropské atletické asociace to bylo nejlepší mistrovství mimo jiné díky atmosféře, která je vždy dílem fanoušků. Letos už proběhlo, a ještě nás čeká spousta dalších věcí, fotbalisté hrají Mistrovství Evropy ve fotbale hráčů do 21 let, bude tady Mistrovství světa v hokeji 2015, naše tenistky hrály semifinále Fed Cupu v Ostravě. Češi jsou výborní fanoušci a mají jedinečnou možnost to ukázat.

Považujete se Vy sám za sportovního fanouška? Který sport je Vaše srdeční záležitost?

Samozřejmě, hlavně tradiční sporty, jako je fotbal, tenis a hokej. A to pořadí je asi jednoznačné, na prvním místě je fotbal, pak následuje tenis a  hokej. Takže jsem fanoušek, fandím.

Jak moc prožíváte fandění, jste emotivní?

Určitě, kupodivu hlavně, když jsem sám, tak fandím emotivně.

Dokáže Vám něco zkazit zážitek ze zápasu?

Dokáže. Zážitek mi bohužel dokáže zkazit, když prohraje tým, kterému fandím, což člověk neovlivní. Nebo když mám hlad.

Myslíte, že platí slogan značky Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“?

Určitě platí. Já osobně, když mám hlad, tak se nesoustředím, moc nevnímám hru. Hlad zážitku ze sportovního utkání neprospívá. Jako komentátor bych hladový nemohl být úplně stoprocentní. 

Foto Snickers

Kdybyste mohl někomu ze sportovní branže poslat krabici Snickers za jeho „hladový výkon“, kdo by to byl, a proč?

Takových sportovců je celá řada. Jsou to většinou ti, o kterých nic nevíme. Protože my víme o těch, co něco dokázali. Pevně doufám, že si naši reprezentanti na blížících se sportovních událostech Snickers za hladové výkony nevyslouží.

Libor Bouček potvrzuje #kdyzmashladnejsitoty

Více na www.snickers.cz

*Výzkum STEM/MARK, únor 2015, 1 010 respondentů



Články odjinud


Články odjinud