30. května 2016 • 00:00

Benzina vyslala na Spartan Race 40 odvážlivců

Autor:

Pět kilometrů běhu a k tomu ručkování, balancování a házení oště­pem a překonání dalších patnácti překá­žek museli zvládnout závodníci Benzina týmu na populárním závodu Spartan Race. Benzina v rámci své kampaně „Rozjeďte to naplno“ podpořila populár­ní závod jako jeden z hlavních partnerů.



Letošní kampaň „Rozjeďte to naplno“ doprovází slogan „Máš na to!“, a proto už kvalifikace do Benzina týmu byla pojata jako výzva. Pět týdnů fanoušci Benziny na sociálních sítích překonávali sami sebe při angličácích, výpadech, sklapovačkách, klicích či mountain climberech. Ti nej­lepší za daný cvik pak získali star­tovné zdarma.

Na start se v barvách Benziny po­stavil i David Christov z Unipetrolu RPA, který vyhrál výzvu v ang­ličácích na intranetu. „Nikdy předtím jsem podobný běh neabsolvoval. Chodím do posilovny a bě­hám, proto mne za­jímalo, jak zvládnu kombinaci,“ vysvětlu­je David Christov. „Až během závodu mi došlo, kam jsem se to vůbec přihlásil,“ dodává se smíchem. Pravidla holešovic­kého závodu byla neúprosná. Každého, kdo nezvládl některou z překážek, čekal trest v podobě 30 angličáků. „Nakonec jsem jich dělal dohromady 120. Co bylo nejtěžší? Asi běh do kopce s pytlem na zádech. Ale byla skvělá atmosféra, která mi hodně po­máhala při běhu i překážkách,“ přiznává David Christov.

Foto 

On i jeho kolegové z týmu reprezentova­li barvy Benziny na výbornou. Nejlepší běžec týmu Martin Turek z Kolína si dokonce troufl na ranní závod v elitní skupině, která měla trasu prodlouženou ještě o 2 kilometry, a zaběhl ho za skvělých 37 minut. Další spartanští bojovníci včetně Davida Christova a 4 bojovnice měli skóre na standardní trase od 36 minut po 1 hodinu 20 minut.

Foto 

Energii mohli zá­vodníci načer­pat ve stánku Stop Cafe v areálu Spar tan Race, jenž celý den nabízel návštěvníkům oblíbené křupavé hot dogy a čerstvou kávu, kterou lidé mohou znát z čerpacích stanic Benzina. „Jsme skutečně hrdí na to, jak se celá akce skvěle vydařila. Celý Benzina tým zaslou­ží obrovský respekt a díky za perfektní reprezentaci a mimořádné sportovní vý­kony,“ říká Agnieszka Bobrukiewicz, ve­doucí odboru marketingu značky Benzina, podle které zřejmě nezůstane u jediného ročníku. „Spartan Race skvěle zapadá do naší dlouhodobé kampaně „Rozjeďte to naplno“. Chtěli bychom ho v příštím roce určitě znovu podpořit a rozšířit partnerství i o další závody v České republice,“ dodává Agnieszka Bobrukiewicz.