4. srpna 2016 • 12:10

Film značky Gillette PERFECT ISN’T PRETTY vzdává hold namáhavé cestě sportovců vedoucí až na Letní olympijské hry v Riu 2016

Autor:

Několik dní před slavnostním zahájením Letních olympijských her v Riu 2016 zveřejnila značka Gillette, nabízející mužům to nejlepší, video Perfect Isn’t’ Pretty, které je hlavní součástí její kampaně v rámci olympijských her.



Účinkují v něm ambasadoři značky z řad sportovců – Neymar Jr. (Brazílie, fotbal), Ashton Eaton (USA, desetiboj), Ning Zetao (Čína, volný způsob) a Andy Tennant (Velká Británie, okruhová cyklistika). Perfect Isn’t Pretty nám poodhalí zákulisí vyčerpávající cesty za úspěchem, kterou atleti absolvují během svého náročného tréninkového procesu. Filmem Perfect Isn’t Pretty přináší Gillette k životu koncept poodhalující tvrdé a často přehlížené boje, stejně jako nespočet nemalých obětí, jež sportovci musí na své cestě vynaložit – od trvalé fyzické bolesti až po nečekané neshody se svými blízkými.

„Myslím, že pro mnoho lidí je velmi obtížné představit si ono odhodlání, které musí každý atlet mít, aby ve svém sportu vynikl,“ říká Neymar Jr. „Jsme zavázáni k tomu, abychom během tréninku ve snaze dosáhnout našeho cíle, jímž je cesta na olympiádu, neustále zdokonalovali své schopnosti. A je skvělé, že Gillette chce na tuto stránku cesty za olympijským ohněm poukázat – nikoliv na lesk a pozlátko, ale na to, co nás doopravdy vyzdvihne na špičku sportovního světa. Je mi ctí být součástí něčeho, co ukazuje skutečné pozadí příprav na Letní olympijské hry.“

Při natáčení filmu Gillette spolupracovalo s mnohonásobně oceněnou zpěvačkou a textařkou Siou, která filmu dodala svěžího duch, umocňující myšlenku Perfect Isn’t Pretty v podobě mixu její nejnovější skladby Unstoppable. Na oslavu Letních olympijských her v Riu 2016 značka oslovila další tři světové umělce a spojila jejich unikátní přístupy za účelem vzniku zcela nového a ojedinělého zvuku skladby Unstoppable.

 

  • Ariel Rechtshaid – Producent a držitel Grammy Rechtshaid úzce spolupracoval se Siou pro zdokonalení jejího hlasového projevu a hrál na většinu hudebních nástrojů, které ve skladbě uslyšíte. Dohlížel také na to, aby Pusha T do své skladby přidal to nejryzejší z jeho jedinečného hudebního stylu.
  • Pusha T – Zakládající člen slavného rapového dua Clipse napsal a začlenil do písně originální rap, který skvěle ilustruje myšlenku kampaně Gillette.
  • Olodum – Tradiční brazilský pochodový orchestr dodal písni nádech, typický pro tuto jihoamerickou zemi, přímo odkazující na Letní olympijské hry v Riu 2016.

„Během příprav Unstoppable jsem chtěla napsat hymnu sportovců. Ten typ písně, který se vždy hraje před významnými zápasy a motivuje sportovce,“ říká Sia, oceňovaná zpěvačka a textařka. „Když jsem se dozvěděla podrobnosti o kampani Pretty Isn’t Perfect, se kterou společnost Gillette podporuje Letní olympijské hry v Riu, zaujala mě možnost spolupráce a tento film považuji za ideální místo pro odhalení tohoto nového mixu.“

Film a jeho soundtrack přivádí k životu myšlenku Perfect Isn’t Pretty, jež prezentuje roli Gillette, jakožto značky, která již přes jedno století dodává ty nejlepší holící potřeby pro 800 milionů mužů každý den.

Perfect Isn’t Pretty zachycuje hořkou stránku cesty sportovce vstříc záři olympiády,“ vysvětluje Francesco Tortora, Global Brand Director značky Gillette. „Náš film a doplňující soundtrack ukazují, jak nás olympijští sportovci inspirují jakožto globální značku, která se snaží neustále zdokonalovat bez ohledu na to, jak obtížné to může být. Naše společná touha po dokonalosti sportovcům otevírá možnost účastnit se olympiády a nám poskytovat světu ty nejlepší holící potřeby.“

Pro zhlédnutí celého filmu Perfect Isn’t Pretty navštivte oficiální YouTube stránku značky Gillette nebo sledujte na Twitteru účet @Gillette. Skladba je dostupná na streamovacích službách Spotify, Apple Music, a SoundCloud ve více než 140 zemích světa.

O Gillette

Gillette přes 110 let poskytuje precizní technologii a bezkonkurenčně výkonné produkty, čímž usnadňuje život více než 750 milionům mužů po celém světě. Pro holení, depilaci či péči o pleť a ochranu před potem Gillette nabízí širokou škálu produktů včetně holicích strojků, holících gelů (gelů, pěn a krémů), vod po holení, antiperspirantů, deodorantů či sprchových gelů. Více informací a nejnovějších zpráv o Gillette naleznete na http://www.gillette.com/. Pro zobrazení celé nabídky produktů této značky navštivte http://www.gillette.com/en/us/shop-now.aspx.

O společnosti Procter & Gamble

P&G slouží zákazníkům po celém světě s jedním z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality, mezi které patří Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. P&G komunita zahrnuje fungování v přibližně 70 zemích po celém světě. Novinky a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách naleznete na internetové stránce http://www.pg.com.