Fanzóna kromě projekcí zápasů a doprovodného programu nabídne fanouškům i gastronomické a sociální zázemí. "Tato fanzóna bude otevřena dvě až dvě a půl hodiny před zápasem. Teď se dolaďují přesné parametry. Bude pro všechny příchozí. To znamená, že do fanzóny se dostane člověk i bez vstupenky," uvedl Pavlík. Podle něj návštěvníci při vstupu do fanzóny budou muset absolvovat základní bezpečnostní kontrolu.
Na velkoplošné obrazovce se budou promítat zápasy z Ostravy i Prahy, program doplní například hudební a taneční vystoupení či soutěže. Fanoušci si budou moci zakoupit také veškeré reklamní předměty spojené s hokejovým mistrovstvím. "Druhá část fanzóny bude sloužit zejména pro prezentaci partnerů," podotkl Pavlík.
Další fanzónu podle Pavlíka připravuje agentura vlastnící práva na český národní tým a extraligu. "Připravuje koncept takzvané fanzóny českého národního týmu, kde chce prezentovat partnery českého národního týmu. Tato fanzóna nemůže být v rámci všech podmínek nikde v blízkosti ČEZ Arény, takže v tuto chvíli se předběžně vyjednává a uvažuje se o tom, že by to bylo v Dolní oblasti Vítkovice," uvedl Pavlík s tím, že pouze tyto dvě fanzóny mají oprávnění k veřejné produkci mistrovství.