+
Nenechte si ujít nejnovější
zprávy ze světa sportu.
Sledujte nás na Facebooku
a dozvíte se vše jako první.
24. dubna 2017 • 14:29

Čas na hru je na celém světě pod hrozbou stále rušnějšího života

Autor:
TOP VIDEA
Bořil po vypadnutí z LM: Zdržování APOELu? Měl jsem nervy Bořil po vypadnutí z LM: Zdržování APOELu? Měl jsem nervy
Ve vyložených situacích nejsme schopni dát gól, smutnil Jandač po prohře se Slováky Ve vyložených situacích nejsme schopni dát gól, smutnil Jandač po prohře se Slováky
VŠECHNA VIDEA ZDE

Globální výzkum více než 10 000 lidí ve 22 zemích ukazuje nedostatek volného času a změnu postojů k hraní si. Každodenní život je v dnešní době čím dál hektičtější, množství volného času se zmenšuje a důležitý čas je v ohrožení. Téměř jeden ze tří (30 %) dospělých má méně než 10 hodin volného času týdně a 36 % má méně než dvě hodiny denně, protože požadavky moderního života začnou zasahovat do volného času.



Beko, jako přední značka domácích spotřebičů a oficiální partner FC Barcelona, udělalo průzkum mezi 10 100 lidmi všech věkových kategorií a ve 22 zemích po celém světě s cílem určit trendy ve hře a ve volném čase.
  • Jeden ze tří dospělých má méně než 10 hodin volného času týdně
  • 40 % rodičů nebere děti nikdy do parku a 30 % lidí nikdy necvičilo
  • Lidé si málo hrají je první součástí konceptu Beko je oficiálním partner hry

Dětský čas na hru je také ovlivněn rušným životem jejich rodičů. Bylo odhaleno, že v loňském roce 40 % rodičů nevzalo své děti si hrát do parku. V průměrném týdnu, mají děti o tři hodiny méně volného času (21 hodin) než mívali jejich rodiče (24 hodin), což je ekvivalent dvou plných 90 minutových fotbalových zápasů.

Ohromujících 70 % lidí neřadí sport nebo chození do fit centra jako jednu ze svých oblíbených a pravidelných volnočasových aktivit a téměř třetina (30%) lidí přiznala, že nikdy necvičila.

Další klíčové závěry z reportu Lidé si málo hrají jsou:

v České republice:

  • Téměř každý druhý (47 %) rodič v minulém roce nevzal své dítě si hrát do parku (celosvětový průměr 40 %)
  • Děti v České republice jsou nejvíce hravé, s 26,5 hodinami hraní týdně (celosvětový průměr je 21,3 hodiny)
  • Z lidí zaměstnaných na plný úvazek, si téměř polovina (45 %) myslí, že nemá dostatek volného času ve svém životě
  • Věková skupina 39 let má největší pravděpodobnost zrušit večerní plány kvůli pracovním povinnostem (42 %)

ve světě:

  • Globální průměr volného času na osobu/týden je méně než 21 hodin
  • Právník je nejméně hravá profese, téměř polovina (47 %) právníků má méně než dvě hodiny volného času denně, přičemž jeden ze čtyř (25 %), má méně než jednu hodinu denně
  • Ženy mají o tři hodiny méně času hrát si za týden ve srovnání s muži (19 hodin oproti 22 hodinám)
  • Mladí lidé v prvních letech své kariéry jsou obzvláště zasaženi. 22 letí, mají tendenci zrušit své večerní plány kvůli práci a to s největší pravděpodobností ze všech (42 %)
  • 38 let je věk, kdy lidé nejvíce touží mít více času si hrát, téměř dvě třetiny (63 %) si přejí mít více volného času, nikoliv více peněz
  • Trávit čas s rodinou se stává stále důležitější a 2 ze 3 lidí (64 %) se rozhodli zvolit to jako svou oblíbenou činnosti, následuje relaxace doma (62 %) a potkávání se s přáteli (46 %)
  • Z 22 sledovaných zemí je Dánsko nejvíce hravé s více než 33 hodin volného času na osobu v průměrném týdnu, zatímco Bolívie je nejméně hravá s méně než 12 hodinami týdně

Tomáš Bělohlav, marketing manager z českého zastoupení Beko, řekl: „Lidé si málo hrají, jsou závěry výzkumu, který připomíná, že lidé opravdu vedou rušný život a často se dlouho nesoustředí na to, co je pro ně opravdu důležité. V Beku se snažíme poskytovat lidem smysluplné časově úsporná řešení pro každý den, aby si mohli užívat vlastní život. A třeba zlepšit den i svým dětem výletem do parku místo starosti o prádlo nebo nádobí. Proto nám přijde i v návaznosti na naše sportovní partnerství smysluplné být oficiálním partnerem hry, která zejména lidem v Česku dnes tolik chybí.“

Kampaň Oficiální partner hry je postavena na umění FC Barcelona hrát fotbal svobodně a s potěšením jak na hřišti, tak i mimo něj. Je to styl hry, který ztělesňuje pravého ducha fotbalu. Značka Beko podporuje lidi v jejich rušných životech tím, že jim poskytuje větší volnost a čas na „hraní si“ každý den.

O výzkumu

Výzkum byl proveden pomocí Morter Research, který provedl internetový průzkum mezi 10 100 respondenty napříč 22 zeměmi. Vzorek dospělých byl náhodně vybrán z průzkumu panelů a vah, aby byl reprezentativní v každé zemi. Tolerance celkové míry chyb, která měří variabilitu odběru vzorků na úrovni jednotlivých zemí, byla +/- 0,98% při 95 % intervalu spolehlivosti. Nesrovnalosti v součtech jsou způsobeny zaokrouhlováním. Výzkum byl proveden ve dnech 3. až 10. února 2017.

O Beku

Beko je mezinárodní značka domácích spotřebičů patřící do Arcelik Group a globální Oficiální Partner FC Barcelona. Nabízí produktové řady obsahující velké spotřebiče a malé domácí spotřebiče. Beko je číslo 1 ve velké bílé technice na evropského trhu volně stojícího zboží a druhá největší značka domácích spotřebičů v Evropě v odvětví bílého zboží. Zároveň byla nejrychleji rostoucí značkou na celkovém evropském trhu v posledních sedmi letech.

Díky své vedoucí pozici, je Beko jedním z nejvýznamnějších hráčů na domácím trhu spotřebičů ve Velké Británii a také drží vedoucí pozici na francouzském, polském a českém trhu bílého zboží.

Beko je inspirováno měnícími se potřebami a životním stylem lidí. Snaží se pomáhat, aby byl život spotřebitelů jednodušší díky chytrým domácím spotřebičů. Beko nabízí řadu chytrých řešení, která uspokojují potřeby různých lidí, kultur a způsobů života ve více než 100 zemích po celém světě tím, že poskytuje rychlé, flexibilní a energeticky úsporné domácí spotřebiče s inteligentními technologiemi, jednoduchým ovládáním a stylovým designem.

Beko a FC Barcelona

Beko je Oficiálním Partner FC Barcelona. Byla podepsána čtyřletá sponzorská smlouva na začátku fotbalové sezóny 2014/15, která pokračuje až do sezóny roku 2017/18. Jedná se o celosvětové partnerství, kdy je logo Beko umístěno na rukávu dresu týmu.

Sponzoring Beko a FC Barcelona bude aktivováno prostřednictvím nové kampaně zahájené v roce 2016, která zdůrazňuje sdílené hodnoty ‚hry‘ mezi klubem a značkou. Kampaň ‚Oficiální partner hry‘ ukáže světoznámé hráče včetně Lionel Messi, Luis Suárez, Neymar Jr., Andrés Iniesta a Gerard Piqué osobně a v hravých animací v pozici inspirace pro trávení volného času.

Témata:  sport, fotbal, beko
 

Dejte nám like a sledujte nás!

.
instagram







Klasická verze
Mobilní verze