Uběhlo sotva pár týdnů od oficiálního oznámení majitele Petra Andrýska potvrzující prodej týmu BRUTE. Partnera našel v českém energetickém nápoji SEMTEX, který se na esportové scéně už v různých formách ukázal.
„Podpořit existenci jednoho z nejlepších českých týmů BRUTE je jasný signál našim fanouškům, že to s podporou esportu myslíme vážně. K rozhodnutí o koupi jsme došli na základě dosavadní úspěšné spolupráce,“ popsal Aleš Hladil, senior brand manager značky SEMTEX.
BRUTE a SEMTEX navazují na dosavadní úspěšnou spolupráci. Dvojice spolu organizovala například showmatch vysílaný na platformě Twitch, jehož cílem bylo představení nového nápoje SEMTEX FOCUS. Hráči BRUTE měli dokonce možnost podílet se na výrobě drinku.
Tři desítky hráčů celku BRUTE se věnují především CS:GO, DOTA 2 a League of Legends, v repertoáru mají ale i mobilní tituly. „Převzetí týmu silnou značkou nám zajistí stabilní finanční zázemí. Budeme se tak moci soustředit na rozvoj hráčů, na zvyšování jejich skills. Slibujeme si od toho další zlepšení jak na místní, tak na mezinárodní herní scéně a vybudování silné hráčské komunity,“ říká Tomáš Müller, manažer týmu BRUTE.
V minulém roce změnil CS:GO tým BRUTE několikrát sestavu, vše se ustálilo až ke konci roku 2020 pod dohledem trenéra carnyLa. Obměněná sestava s in-game lídrem Adejisem na jaře překvapila, pod novým majitelem doufá v další posun.