17. prosince 2015 • 14:55

Slavia získala nového partnera. Procenta půjdou k mládeži

Autor: sh
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
Mám rád, když Ostrava žije Baníkem, říká Buchta. Je rychlejší než Tanko?
Rock vs. Cataloni. Liverpool proti Londýnu v Oktagonu
VŠECHNA VIDEA ZDE

S novou akcionářskou strukturou Slavia Praha nadále bohatne. Smlouvu na tři roky s dvouletou opcí podepsala s mezinárodním nákupním společenstvím Lyoness, s níž rozjede věrností program SK Slavia Cashback. „Jde o spojení na úrovni hlavního partnerství, což je v naší skladbě třetí nejvyšší,“ zdůrazňuje význam ředitel pražského klubu David Trunda. Do klubové pokladny přibude několik milionů korun.



Jméno nového partnera budou nosit hráči Slavie na dresech. „Na zádech nahoře,“ upřesňuje Mario Sivka, manažer ředitel poboček v České republice a na Slovensku. Mnohem významnější však bude, jak si povede projekt věrnostní karty fanouška SK Slavia Cashback, protože z každé nákupní transakce půjde jedno procento na rozvoj mládeže.

„Fanoušci si sami určí, jak bude její podoba vypadat,“ vyzývá nápadité fanoušky, aby posílali neotřelé návrhy. „A představíme ji 13. února,“ prozrazuje Slivka. Ten den začíná jarní část Synot ligy a červenobílí uvítají doma v Edenu nebezpečné Brno.

Využití karty je široké. „Máme zastoupení ve 46 zemích světa včetně Dubaje a Mexika,“ upozorňuje Silvia Kelemenová, brand manažerka společnosti Lyoness. „Projekt se nám osvědčil v Rapidu Vídeň, podobnou partnerskou smlouvu jsme uzavřeli nedávnou s hokejovým klubem Slovan Bratislava,“ dodává. Mezinárodní přesah umožňuje další zajímavé možnosti, v plánu je utkání Slavie s rakouským týmem.

„Všechno, co Slavii pomůže, jenom vítáme a rádi se do projektu zapojíme,“ slibuje i za spoluhráčky Blanka Pěničková, kapitánka družstva čtvrtfinalistek Ligy mistrů. „Peníze, které klub získá, půjdou na podporu všech, kteří nosí červenobílý dres. Tedy i fotbalistek,“ ujišťuje ředitel Trunda, že ženský fotbal nebude nijak odstrkávaný.

Vstoupit do diskuse
0


Články odjinud


Články odjinud