Marketingový průšvih. Neumannová nabízí v Liberci rybí kapsle
Olympijská vítězka po skončení kariéry dál devastuje svou značku, kterou jako úspěšná sportovkyně pracně budovala. Kateřina Neumannová propůjčila tvář reklamní kampani firmy NaturaMed Pharmaceuticals, která se v minulosti dopustila klamavých praktik.
A navíc kapsle z lososa doporučuje i v Liberci, kde před čtyřmi lety uspořádala mistrovství světa v klasickém lyžování, po kterém pod Ještědem zůstaly velké dluhy a veřejností je pod Ještědem vnímána negativně.
„Člověk má pověst jen jednu a Neumannová dělá vše proto, aby si ji pokazila. Už spojení s firmou, která nabízí zboží takovým způsobem, je samo o sobě špatné,“ říká odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.
„Dobrý den, jmenuji se Kateřina Neumannová a dostala jsem za úkol rozdat 10 000 balení... U mě to funguje.“
I tak zní slogany, kterými společnost NaturaMed Pharmaceuticals propaguje kapsle z lososů. S tímto prodejcem doplňků stravy se před třemi lety zabývala Státní zemědělská a potravinářská inspekce kvůli tomu, že firma uváděla důležité informace nejednoznačným a nesrozumitelným způsobem.
„Souhlasila jsem, aby firma mohla využívat na letácích mé fotografie. Právníci mě upozornili, že u firmy byl v minulosti malý problém, ale už se vyřešil,“ vysvětlila Kateřina Neumannová pro idnes.cz.
Navíc firma distribuovala reklamní letáky v Liberci, kde je Neumannová po mistrovství světa „personou non grata“. Organizační výbor v čele s Kateřinou Neumannovou „nasekal“ více jak stomilionové dluhy, přestože ze státního rozpočtu dostal štědré stamilionové dotace.
„Podle mě je to marketingová sebevražda. Byly i horší případy sportovců, kteří se odrazili ode dna. Mike Tyson dokonce seděl, ale nyní jde díky své činnosti nahoru. Ale tady mi přijde, že je úplně nulová sebereflexe. Přijde mi jako dobrá ukázka toho, jak se značkou sportovce nepracovat než pracovat,“ uzavřel Janča.