Velkou kontroverzi vloni vyvolalo nové logo českého hokejového národního týmu. Vtipkovalo se, že zvolený lev připomíná znak výrobce kamionů a autobusů Scania. Hokejový svaz se nakonec rozhodl loga propojit, a pro reprezentanty sehnal luxusní autobus od tohoto švédského výrobce za 8 milionů korun.
Minulý týden dva lidé pracovali čtyři dny na polepu nového autobusu, aby byl v barvách a s logy českého národního týmu. „Spotřebovalo se na to 83 m2 fólie. Myslím si, že se to povedlo,“ řekl deníku Sport Viktor Tamayo, koordinátor PR a komunikace Scania CZ/SK, který prozradil, jak vznikla spolupráce s hokejovým svazem.
„Dostali jsme od marketingové agentury BPA nabídku na spolupráci. S velkou radostí jsme ji přijali.“ Pro potřeby národního týmu byl vybrán autobus Scania Interlink HD14, který stojí skoro 8 milionů korun.
„Je to naše vlajková loď. Dlouhý je přes 14 metrů, pohání ho třináctilitrový šestiválec o výkonu 450 koní,“ uvedl Tamayo. Celkem se na palubu vejde 59 osob plus řidič a ještě je vedle něj sedadlo pro průvodce.
„Věříme, že výbava autobusu splní požadavky hokejistů. K dispozici budou mít dva monitory, DVD přehrávač, toaletu, lednici a samozřejmostí je klimatizace,“ dodal PR manažer. O pohodlí, ale i bezpečnost hokejistů bude postaráno. Za volantem bude vždy sedět některý ze školitelů řidičů. Tedy nejlepší řidiči společnosti Scania v regionu Střední Evropy.