Logo isport

Rošáda pod kapotou, prodeje jdou nahoru. Vitara se mění a slaví úspěch

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Design vitary se povedl, proto k jeho výraznějším změnám nebyl důvod
    Design vitary se povedl, proto k jeho výraznějším změnám nebyl důvod
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Navzdory spíše městskému charakteru si vitara poradí i s lehčím terénem
    Navzdory spíše městskému charakteru si vitara poradí i s lehčím terénem
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Benzin 1.4 BoosterJet je naprosto ideální volbou. Má dost elánu, přitom nepatří mezi největší žíznivce.
    Benzin 1.4 BoosterJet je naprosto ideální volbou. Má dost elánu, přitom nepatří mezi největší žíznivce.
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Kabina sice dostala lepší materiály, stále to však není úplně ono. Jen o 13 tisíc dražší Suzuki S-Cross je na tom líp.
    Kabina sice dostala lepší materiály, stále to však není úplně ono. Jen o 13 tisíc dražší Suzuki S-Cross je na tom líp.
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Barevný informační displej je jednou z větších změn. Má moc hezkou grafiku a vedle jízdních údajů ukazuje i aktuálně zvolený režim.
    Barevný informační displej je jednou z větších změn. Má moc hezkou grafiku a vedle jízdních údajů ukazuje i aktuálně zvolený režim.
    Zdroj: Ondřej Kroutil
Design vitary se povedl, proto k jeho výraznějším změnám nebyl důvod
Navzdory spíše městskému charakteru si vitara poradí i s lehčím terénem
Benzin 1.4 BoosterJet je naprosto ideální volbou. Má dost elánu, přitom nepatří mezi největší žíznivce.
Kabina sice dostala lepší materiály, stále to však není úplně ono. Jen o 13 tisíc dražší Suzuki S-Cross je na tom líp.
Barevný informační displej je jednou z větších změn. Má moc hezkou grafiku a vedle jízdních údajů ukazuje i aktuálně zvolený režim.