Logo isport

Krásná zbytečnost. Audi SQ8 s osmiválcem útočí především na emoce

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Čtveřice koncovek výfuků vypadá výhružně. Útlý světelný pás pomáhá rozbít optickou masu hmoty podtrženou více než pětimetrovou délkou.
    Čtveřice koncovek výfuků vypadá výhružně. Útlý světelný pás pomáhá rozbít optickou masu hmoty podtrženou více než pětimetrovou délkou.
    Zdroj: David Rajdl
  • Až na karbonové obložení vypadá vnitřek standardně. O ovládání palubních funkcí se starají už skoro jen displeje.
    Až na karbonové obložení vypadá vnitřek standardně. O ovládání palubních funkcí se starají už skoro jen displeje.
    Zdroj: David Rajdl
  • Audi SQ8 nabízí celou paletu příplatků, které oranžový exemplář podražily o více než milion. Třeba za kamery snímající okolí auta dáte 22 tisíc.
    Audi SQ8 nabízí celou paletu příplatků, které oranžový exemplář podražily o více než milion. Třeba za kamery snímající okolí auta dáte 22 tisíc.
    Zdroj: David Rajdl
  • 22palcové ráfky zbytečně snižují komfort. Za čtvrt milionu můžete SQ8 vybavit karbon-keramickými brzdami, které neutavíte ani na okruhu.
    22palcové ráfky zbytečně snižují komfort. Za čtvrt milionu můžete SQ8 vybavit karbon-keramickými brzdami, které neutavíte ani na okruhu.
    Zdroj: David Rajdl
  • Přední sportovní sedadla ukázkově drží tělo a ani na delších cestách vás z nich nebolí celý člověk
    Přední sportovní sedadla ukázkově drží tělo a ani na delších cestách vás z nich nebolí celý člověk
    Zdroj: David Rajdl
Čtveřice koncovek výfuků vypadá výhružně. Útlý světelný pás pomáhá rozbít optickou masu hmoty podtrženou více než pětimetrovou délkou.
Až na karbonové obložení vypadá vnitřek standardně. O ovládání palubních funkcí se starají už skoro jen displeje.
Audi SQ8 nabízí celou paletu příplatků, které oranžový exemplář podražily o více než milion. Třeba za kamery snímající okolí auta dáte 22 tisíc.
22palcové ráfky zbytečně snižují komfort. Za čtvrt milionu můžete SQ8 vybavit karbon-keramickými brzdami, které neutavíte ani na okruhu.
Přední sportovní sedadla ukázkově drží tělo a ani na delších cestách vás z nich nebolí celý člověk