Logo isport

SOUBOJ. Silniční vs. terénní boty. Výhody, nevýhody plus tipy, jak vybírat

5/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rozdíl mezi běžeckou botou na silnici a do terénu není pouze ve tvaru podrážky.
    Rozdíl mezi běžeckou botou na silnici a do terénu není pouze ve tvaru podrážky.
    Zdroj: Vít Kněžínek
  • Hladká silniční podrážka vs agresivní vibramová vzorek do terénu
    Hladká silniční podrážka vs agresivní vibramová vzorek do terénu
    Zdroj: Vít Kněžínek
  • Mohutné tlumení silničních bot pro maximální tlumení nárazů vs nižší vrstva tlumení krosové boty určené do terénu
    Mohutné tlumení silničních bot pro maximální tlumení nárazů vs nižší vrstva tlumení krosové boty určené do terénu
    Zdroj: Vít Kněžínek
  • Vlevo nechráněná špička silniční boty, vpravo krosová bota s gumovou špičkou a z pevnější tkaniny
    Vlevo nechráněná špička silniční boty, vpravo krosová bota s gumovou špičkou a z pevnější tkaniny
    Zdroj: Vít Kněžínek
  • Vlevo opancéřovaná krosová bota s pevným a odolným svrškem, zatímco silnička vpravo je vyrobena z jemného a lehkého meshe
    Vlevo opancéřovaná krosová bota s pevným a odolným svrškem, zatímco silnička vpravo je vyrobena z jemného a lehkého meshe
    Zdroj: Vít Kněžínek
  • Vlevo hladká silniční podrážka a vpravo agresivní špunty do terénu
    Vlevo hladká silniční podrážka a vpravo agresivní špunty do terénu
    Zdroj: Vít Kněžínek
Rozdíl mezi běžeckou botou na silnici a do terénu není pouze ve tvaru podrážky.
Hladká silniční podrážka vs agresivní vibramová vzorek do terénu
Mohutné tlumení silničních bot pro maximální tlumení nárazů vs nižší vrstva tlumení krosové boty určené do terénu
Vlevo nechráněná špička silniční boty, vpravo krosová bota s gumovou špičkou a z pevnější tkaniny
Vlevo opancéřovaná krosová bota s pevným a odolným svrškem, zatímco silnička vpravo je vyrobena z jemného a lehkého meshe
Vlevo hladká silniční podrážka a vpravo agresivní špunty do terénu