Logo isport

Symbol nových zítřků. Leaf už je plnohodnotným autem do města a okolí

5/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nový Nissan Leaf se několik měsíců po uvedení stal nejprodávanějším elektromobilem v Evropě. Třeba v Norsku je vůbec nejžádanějším vozem na trhu.
    Nový Nissan Leaf se několik měsíců po uvedení stal nejprodávanějším elektromobilem v Evropě. Třeba v Norsku je vůbec nejžádanějším vozem na trhu.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Interiér se pyšní výrazně lepším dílenským zpracováním. Až na volič jízdních režimů navíc vypadá jako v běžném voze.
    Interiér se pyšní výrazně lepším dílenským zpracováním. Až na volič jízdních režimů navíc vypadá jako v běžném voze.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Leaf mezigeneračně dospěl nejen po stránce techniky, ale také vzhledu. Předchozí bublinu nahradila ostřejší karoserie.
    Leaf mezigeneračně dospěl nejen po stránce techniky, ale také vzhledu. Předchozí bublinu nahradila ostřejší karoserie.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Konektory pro dobíjení jsou opět vpředu. Z 50kW nabíječky se z nuly na 80 % kapacity baterie dostanete do hodiny.
    Konektory pro dobíjení jsou opět vpředu. Z 50kW nabíječky se z nuly na 80 % kapacity baterie dostanete do hodiny.
    Zdroj: Petr Homolka
Nový Nissan Leaf se několik měsíců po uvedení stal nejprodávanějším elektromobilem v Evropě. Třeba v Norsku je vůbec nejžádanějším vozem na trhu.
Interiér se pyšní výrazně lepším dílenským zpracováním. Až na volič jízdních režimů navíc vypadá jako v běžném voze.
Leaf mezigeneračně dospěl nejen po stránce techniky, ale také vzhledu. Předchozí bublinu nahradila ostřejší karoserie.
Konektory pro dobíjení jsou opět vpředu. Z 50kW nabíječky se z nuly na 80 % kapacity baterie dostanete do hodiny.