Logo isport

Nejsportovnější SUV od Fordu. Zvětšená Kuga je i přesto velmi komfortní

4/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Současná Kuga nabízí oproti předchůdci výrazně vyváženější podvozek. Je velmi komfortní a přitom s ní lze jet i svižně.
    Současná Kuga nabízí oproti předchůdci výrazně vyváženější podvozek. Je velmi komfortní a přitom s ní lze jet i svižně.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Pohled zezadu na testovaný vůz vylepšoval příplatkový velký spoiler pátých dveří. V rámci sady Premium ST-Line vyjde na 35 500 korun.
    Pohled zezadu na testovaný vůz vylepšoval příplatkový velký spoiler pátých dveří. V rámci sady Premium ST-Line vyjde na 35 500 korun.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Palubní deska je plně ve stylu soudobé generace fordů a trochu připomíná minulý Focus
    Palubní deska je plně ve stylu soudobé generace fordů a trochu připomíná minulý Focus
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Motor 1.5 EcoBoost je jediným zážehovým agregátem pod kapotou Kugy. Nabízí se ve třech výkonech, které však mají stejný vrchol točivého momentu 240 N.m.
    Motor 1.5 EcoBoost je jediným zážehovým agregátem pod kapotou Kugy. Nabízí se ve třech výkonech, které však mají stejný vrchol točivého momentu 240 N.m.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
Současná Kuga nabízí oproti předchůdci výrazně vyváženější podvozek. Je velmi komfortní a přitom s ní lze jet i svižně.
Pohled zezadu na testovaný vůz vylepšoval příplatkový velký spoiler pátých dveří. V rámci sady Premium ST-Line vyjde na 35 500 korun.
Palubní deska je plně ve stylu soudobé generace fordů a trochu připomíná minulý Focus
Motor 1.5 EcoBoost je jediným zážehovým agregátem pod kapotou Kugy. Nabízí se ve třech výkonech, které však mají stejný vrchol točivého momentu 240 N.m.