Logo isport

Japonská zbraň. Lexus LS 500 jako soupeř německého luxusu

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Alternativa k německým luxusním sedanům zaujme designem i karoserií s volně klesající linií střechy. Zkoušená nejvyšší verze Superior startuje na 3 800 000 Kč.
    Alternativa k německým luxusním sedanům zaujme designem i karoserií s volně klesající linií střechy. Zkoušená nejvyšší verze Superior startuje na 3 800 000 Kč.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Lexus LS je nabízen pouze v delší verzi s rozvorem 3125 milimetrů a pohonem všech kol
    Lexus LS je nabízen pouze v delší verzi s rozvorem 3125 milimetrů a pohonem všech kol
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Zadní křesla jsou tak pohodlná, jak vypadají. Marná sláva, tentokrát by to chtělo vlastního řidiče.
    Zadní křesla jsou tak pohodlná, jak vypadají. Marná sláva, tentokrát by to chtělo vlastního řidiče.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Zpracování je prvotřídní, stejně jako výběr materiálů. Ovládání infotainmentu pomocí touchpadu by ale mohlo být intuitivnější.
    Zpracování je prvotřídní, stejně jako výběr materiálů. Ovládání infotainmentu pomocí touchpadu by ale mohlo být intuitivnější.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Volitelné skleněné obložení je broušeno japonskou metodou Edo kiriko vynalezenou v roce 1834 sklářem Kagayou Kyubeiem
    Volitelné skleněné obložení je broušeno japonskou metodou Edo kiriko vynalezenou v roce 1834 sklářem Kagayou Kyubeiem
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
Alternativa k německým luxusním sedanům zaujme designem i karoserií s volně klesající linií střechy. Zkoušená nejvyšší verze Superior startuje na 3 800 000 Kč.
Lexus LS je nabízen pouze v delší verzi s rozvorem 3125 milimetrů a pohonem všech kol
Zadní křesla jsou tak pohodlná, jak vypadají. Marná sláva, tentokrát by to chtělo vlastního řidiče.
Zpracování je prvotřídní, stejně jako výběr materiálů. Ovládání infotainmentu pomocí touchpadu by ale mohlo být intuitivnější.
Volitelné skleněné obložení je broušeno japonskou metodou Edo kiriko vynalezenou v roce 1834 sklářem Kagayou Kyubeiem