Logo isport

Velký skok kupředu. Kia Ceed už nemá apostrof, ale je vyspělejší

4/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • 242 newtonmetrů vyprodukuje zážehová čtrnáctistovka.
    242 newtonmetrů vyprodukuje zážehová čtrnáctistovka.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Hlavně zezadu vyniknou linky přibližující design Hyundaii i30. Předchůdce se stoupající linkou vypadal přitažlivěji.
    Hlavně zezadu vyniknou linky přibližující design Hyundaii i30. Předchůdce se stoupající linkou vypadal přitažlivěji.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • V případě integrované navigace za slušných 20 tisíc automaticky dostanete 8“ dotykový displej. Rozhraní ovšem můžete zčásti ovládat i tlačítky.
    V případě integrované navigace za slušných 20 tisíc automaticky dostanete 8“ dotykový displej. Rozhraní ovšem můžete zčásti ovládat i tlačítky.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Sedmnáctipalcové ráfky považujeme z hlediska cestovního komfortu za strop
    Sedmnáctipalcové ráfky považujeme z hlediska cestovního komfortu za strop
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Materiály jsou skvělé, ergonomie také. Nejlepší jsou ale docela nízko uchycená sedadla.
    Materiály jsou skvělé, ergonomie také. Nejlepší jsou ale docela nízko uchycená sedadla.
    Zdroj: Ondřej Lilling
242 newtonmetrů vyprodukuje zážehová čtrnáctistovka.
Hlavně zezadu vyniknou linky přibližující design Hyundaii i30. Předchůdce se stoupající linkou vypadal přitažlivěji.
V případě integrované navigace za slušných 20 tisíc automaticky dostanete 8“ dotykový displej. Rozhraní ovšem můžete zčásti ovládat i tlačítky.
Sedmnáctipalcové ráfky považujeme z hlediska cestovního komfortu za strop
Materiály jsou skvělé, ergonomie také. Nejlepší jsou ale docela nízko uchycená sedadla.