Logo isport

Zábava v základu. Nejoblíbenější Porsche má za sebou povedené omlazení

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nejprodávanější porsche posledních let jezdí skvěle, má to totiž v genech
    Nejprodávanější porsche posledních let jezdí skvěle, má to totiž v genech
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Kdyby všechny základní motory měly 180 kilowattů, bylo by to nádherné. Čtyřválec má objektivně dost síly i na svižnější tempo.
    Kdyby všechny základní motory měly 180 kilowattů, bylo by to nádherné. Čtyřválec má objektivně dost síly i na svižnější tempo.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Dalším znakem faceliftu je nová obrazovka multimédií s krásnou grafi kou. V objednávce nezapomeňte zaškrtnout některý z dekorů, základní plast totiž nevypadá moc hezky.
    Dalším znakem faceliftu je nová obrazovka multimédií s krásnou grafi kou. V objednávce nezapomeňte zaškrtnout některý z dekorů, základní plast totiž nevypadá moc hezky.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Největší estetickou změnou jsou spojené zadní světlomety inspirované těmi z větších modelů
    Největší estetickou změnou jsou spojené zadní světlomety inspirované těmi z větších modelů
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Sedadla jsou příjemně měkká, přitom umějí podržet tělo na dlouhých cestách i v zatáčkách
    Sedadla jsou příjemně měkká, přitom umějí podržet tělo na dlouhých cestách i v zatáčkách
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
Nejprodávanější porsche posledních let jezdí skvěle, má to totiž v genech
Kdyby všechny základní motory měly 180 kilowattů, bylo by to nádherné. Čtyřválec má objektivně dost síly i na svižnější tempo.
Dalším znakem faceliftu je nová obrazovka multimédií s krásnou grafi kou. V objednávce nezapomeňte zaškrtnout některý z dekorů, základní plast totiž nevypadá moc hezky.
Největší estetickou změnou jsou spojené zadní světlomety inspirované těmi z větších modelů
Sedadla jsou příjemně měkká, přitom umějí podržet tělo na dlouhých cestách i v zatáčkách