Logo isport

Ohrožený druh. SsangYong představuje jeden z posledních „teréňáků“

6/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pohon všech kol je připojitelný až do rychlosti 70 km/h. Ve ztížených podmínkách se pak můžete spolehnout i na redukci.
    Pohon všech kol je připojitelný až do rychlosti 70 km/h. Ve ztížených podmínkách se pak můžete spolehnout i na redukci.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Sedmistupňový automat od Mercedesu je k mání pro všechny tři stupně výbav. Jeho cena se pohybuje od 47 900 Kč po necelých 60 tisíc. Za pořízení určitě stojí.
    Sedmistupňový automat od Mercedesu je k mání pro všechny tři stupně výbav. Jeho cena se pohybuje od 47 900 Kč po necelých 60 tisíc. Za pořízení určitě stojí.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Většinu života stráví SsangYong Rexton na hladkých silnicích, kde se ukazuje ve velmi dobrém světle
    Většinu života stráví SsangYong Rexton na hladkých silnicích, kde se ukazuje ve velmi dobrém světle
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Vyšší pozice zlepšuje výhled z vozu, sedadla jsou navíc příjemně pohodlná
    Vyšší pozice zlepšuje výhled z vozu, sedadla jsou navíc příjemně pohodlná
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Kabinu mohou rextonu závidět mnohá evropská i japonská SUV. Materiály jsou kvalitní, jejich zpracování bez připomínek.
    Kabinu mohou rextonu závidět mnohá evropská i japonská SUV. Materiály jsou kvalitní, jejich zpracování bez připomínek.
    Zdroj: Ondřej Lilling
Pohon všech kol je připojitelný až do rychlosti 70 km/h. Ve ztížených podmínkách se pak můžete spolehnout i na redukci.
Sedmistupňový automat od Mercedesu je k mání pro všechny tři stupně výbav. Jeho cena se pohybuje od 47 900 Kč po necelých 60 tisíc. Za pořízení určitě stojí.
Většinu života stráví SsangYong Rexton na hladkých silnicích, kde se ukazuje ve velmi dobrém světle
Vyšší pozice zlepšuje výhled z vozu, sedadla jsou navíc příjemně pohodlná
Kabinu mohou rextonu závidět mnohá evropská i japonská SUV. Materiály jsou kvalitní, jejich zpracování bez připomínek.