Logo isport

Odchod na odpočinek. Forester se loučí, nástupce přijde s hybridní technikou

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Evoluce designu je v případě foresteru pozvolná. Dokonce i nástupce aktuální verze vypadá velmi podobně.
    Evoluce designu je v případě foresteru pozvolná. Dokonce i nástupce aktuální verze vypadá velmi podobně.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Kabina potěší velkými ovladači, které jsou praktičtější než dotykové ovládání. Osobně bychom se však přimluvili za modernější multimédia.
    Kabina potěší velkými ovladači, které jsou praktičtější než dotykové ovládání. Osobně bychom se však přimluvili za modernější multimédia.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Sytém EyeSight s dvojicí kamer mj. hlídající odstup od vpředu jedoucího vozidla je pro všechny verze již v základu
    Sytém EyeSight s dvojicí kamer mj. hlídající odstup od vpředu jedoucího vozidla je pro všechny verze již v základu
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Koncepci s protilehlými písty si dodnes zachovává prakticky jen Porsche a Subaru
    Koncepci s protilehlými písty si dodnes zachovává prakticky jen Porsche a Subaru
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Vysoká světlost a masivní díly podvozku jsou základem úspěchu mimo zpevněné povrchy
    Vysoká světlost a masivní díly podvozku jsou základem úspěchu mimo zpevněné povrchy
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
Evoluce designu je v případě foresteru pozvolná. Dokonce i nástupce aktuální verze vypadá velmi podobně.
Kabina potěší velkými ovladači, které jsou praktičtější než dotykové ovládání. Osobně bychom se však přimluvili za modernější multimédia.
Sytém EyeSight s dvojicí kamer mj. hlídající odstup od vpředu jedoucího vozidla je pro všechny verze již v základu
Koncepci s protilehlými písty si dodnes zachovává prakticky jen Porsche a Subaru
Vysoká světlost a masivní díly podvozku jsou základem úspěchu mimo zpevněné povrchy