Logo isport

7 OTÁZEK pro výběr silničního kola. Jsou jen pro profíky? Nesmysl

9/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Velikost rámu je vždy velmi individuální záležitost.
    Velikost rámu je vždy velmi individuální záležitost.
    Zdroj: Profimedia.cz
  • Historickým vývojem dochází k neustálému zlehčování převodů.
    Historickým vývojem dochází k neustálému zlehčování převodů.
    Zdroj: Profimedia.cz
  • Mnoho lidí se obává, že jim tretra v případě havárie nevycvakne, ale to není pravda – funguje to podobně spolehlivě jako vázání na lyžích.
    Mnoho lidí se obává, že jim tretra v případě havárie nevycvakne, ale to není pravda – funguje to podobně spolehlivě jako vázání na lyžích.
    Zdroj: Profimedia.cz
  • Silniční kolo je určeno pro jízdu na zpevněných površích, zejména asfaltových silnicích, ale i cyklostezkách nebo dálkových cyklotrasách.
    Silniční kolo je určeno pro jízdu na zpevněných površích, zejména asfaltových silnicích, ale i cyklostezkách nebo dálkových cyklotrasách.
    Zdroj: Profimedia.cz
  • V dnešní době se pro výrobu kol používají prakticky pouze slitiny hliníku (dural) nebo uhlíkového kompozitu, lidově karbonu.
    V dnešní době se pro výrobu kol používají prakticky pouze slitiny hliníku (dural) nebo uhlíkového kompozitu, lidově karbonu.
    Zdroj: Profimedia.cz
  • Chcete při jízdě na kole zažít neuvěřitelnou lehkost a jako střela prolétnout místními cestami? Pořiďte si silničku.
    Chcete při jízdě na kole zažít neuvěřitelnou lehkost a jako střela prolétnout místními cestami? Pořiďte si silničku.
    Zdroj: Profimedia.cz
  • Gravel bike je vlastně takové silniční kolo do terénu.
    Gravel bike je vlastně takové silniční kolo do terénu.
    Zdroj: Michal Beránek (Sport)
  • Silniční kola jsou obecně o něco dražší než kola horská.
    Silniční kola jsou obecně o něco dražší než kola horská.
    Zdroj: Michal Beránek (Sport)
Velikost rámu je vždy velmi individuální záležitost.
Historickým vývojem dochází k neustálému zlehčování převodů.
Mnoho lidí se obává, že jim tretra v případě havárie nevycvakne, ale to není pravda – funguje to podobně spolehlivě jako vázání na lyžích.
Silniční kolo je určeno pro jízdu na zpevněných površích, zejména asfaltových silnicích, ale i cyklostezkách nebo dálkových cyklotrasách.
V dnešní době se pro výrobu kol používají prakticky pouze slitiny hliníku (dural) nebo uhlíkového kompozitu, lidově karbonu.
Chcete při jízdě na kole zažít neuvěřitelnou lehkost a jako střela prolétnout místními cestami? Pořiďte si silničku.
Gravel bike je vlastně takové silniční kolo do terénu.
Silniční kola jsou obecně o něco dražší než kola horská.