Logo isport

První liga. Hyundai Santa Fe patří mezi nejlepší ve své kategorii

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ačkoliv je santa fe naladěno na komfort, zvládne i ostřejší manévry mezi kuželkami
    Ačkoliv je santa fe naladěno na komfort, zvládne i ostřejší manévry mezi kuželkami
    Zdroj: Petr Homolka
  • Místo standardní a delší verze jako u předchůdce přišla nová generace s jedinou karoserií o délce 4770 milimetrů
    Místo standardní a delší verze jako u předchůdce přišla nová generace s jedinou karoserií o délce 4770 milimetrů
    Zdroj: Petr Homolka
  • Třetí řada stojí 20 tisíc, omezuje ovšem přepravní kapacitu
    Třetí řada stojí 20 tisíc, omezuje ovšem přepravní kapacitu
    Zdroj: Petr Homolka
  • Dílenské zpracování je na vysoké úrovni, velká tlačítka zjednodušují obsluhu palubních funkcí
    Dílenské zpracování je na vysoké úrovni, velká tlačítka zjednodušují obsluhu palubních funkcí
    Zdroj: Petr Homolka
  • Částečně digitální budíky umožňují hned několik layoutů. Spotřeba velkého motoru není špatná, umí jezdit i za 7,6 l na 100 km.
    Částečně digitální budíky umožňují hned několik layoutů. Spotřeba velkého motoru není špatná, umí jezdit i za 7,6 l na 100 km.
    Zdroj: Petr Homolka
Ačkoliv je santa fe naladěno na komfort, zvládne i ostřejší manévry mezi kuželkami
Místo standardní a delší verze jako u předchůdce přišla nová generace s jedinou karoserií o délce 4770 milimetrů
Třetí řada stojí 20 tisíc, omezuje ovšem přepravní kapacitu
Dílenské zpracování je na vysoké úrovni, velká tlačítka zjednodušují obsluhu palubních funkcí
Částečně digitální budíky umožňují hned několik layoutů. Spotřeba velkého motoru není špatná, umí jezdit i za 7,6 l na 100 km.