Logo isport

Logo chystané olympiády v Paříži baví svět. Připomíná Aniston nebo Tinder

3/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Logo olympiády 2024 baví svět
    Logo olympiády 2024 baví svět
    Zdroj: iSpo LIFE koláž
  • Nové logo Olympijských her připomíná některým logo Tinderu.
    Nové logo Olympijských her připomíná některým logo Tinderu.
    Zdroj: Profimedia
  • "Pro logo olympijských her potáhni doleva," napsal jeden z uživatelů Twitteru jako narážku na podobnost loga Tinderu a Olymjských her.
    "Pro logo olympijských her potáhni doleva," napsal jeden z uživatelů Twitteru jako narážku na podobnost loga Tinderu a Olymjských her.
    Zdroj: Twitter
  • Podle jednoho z uživatelů Twitteru je logo spíše podobné Jennifer Aniston než Marianne.
    Podle jednoho z uživatelů Twitteru je logo spíše podobné Jennifer Aniston než Marianne.
    Zdroj: Twitter
  • "Když si něco objednáváš online vs. to, co ti reálně přijde domů," napsal jeden z uživatelů Twitteru jako narážku na změnu původního loga.
    "Když si něco objednáváš online vs. to, co ti reálně přijde domů," napsal jeden z uživatelů Twitteru jako narážku na změnu původního loga.
    Zdroj: Twitter
  • Logo odpovídá spíše společnosti Loreal než olympijským hrám.
    Logo odpovídá spíše společnosti Loreal než olympijským hrám.
    Zdroj: Twitter
  • Podle některých uživatelů Twitteru logo vůbec nepřipomíná Marianne - alegorickou postavu, která je symbolem Francie.
    Podle některých uživatelů Twitteru logo vůbec nepřipomíná Marianne - alegorickou postavu, která je symbolem Francie.
    Zdroj: Twitter
  • Logo vypadá spíše jako značka kadeřnictví.
    Logo vypadá spíše jako značka kadeřnictví.
    Zdroj: Instagram
  • Co říkáte na tuto inovaci loga?
    Co říkáte na tuto inovaci loga?
    Zdroj: Instagram
Logo olympiády 2024 baví svět
Nové logo Olympijských her připomíná některým logo Tinderu.
"Pro logo olympijských her potáhni doleva," napsal jeden z uživatelů Twitteru jako narážku na podobnost loga Tinderu a Olymjských her.
Podle jednoho z uživatelů Twitteru je logo spíše podobné Jennifer Aniston než Marianne.
"Když si něco objednáváš online vs. to, co ti reálně přijde domů," napsal jeden z uživatelů Twitteru jako narážku na změnu původního loga.
Logo odpovídá spíše společnosti Loreal než olympijským hrám.
Podle některých uživatelů Twitteru logo vůbec nepřipomíná Marianne - alegorickou postavu, která je symbolem Francie.
Logo vypadá spíše jako značka kadeřnictví.
Co říkáte na tuto inovaci loga?