Logo isport

260 milionů: Liga může stát i víc. Co VAR a je nadstavba „no go“ zóna?

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný (vpravo) a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný (vpravo) a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný (vpravo) a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný (vpravo) a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
  • Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný
    Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný
    Zdroj: Pavel Mazáč / Sport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný (vpravo) a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný (vpravo) a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a Martin Ptáčník, šéf sponzoringového úseku skupiny Tipsport
Obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný