Logo isport

Plusové body. Peugeot 308 SW nabízí vyšší výkon i osmistupňový automat

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Díky masivním silentblokům podvozek žehlí naprostou většinu nerovností
    Díky masivním silentblokům podvozek žehlí naprostou většinu nerovností
    Zdroj: Zdeněk Sluka
  • Podle metody VDA zavazadelník pojme 610 l, což Peugeot 308 SW řadí k samotné špičce mezi kompaktními kombíky
    Podle metody VDA zavazadelník pojme 610 l, což Peugeot 308 SW řadí k samotné špičce mezi kompaktními kombíky
    Zdroj: Zdeněk Sluka
  • Zatímco starší verze byla k dispozici i s manuálem, modernizovaná varianta s motorem 1.6 PureTech pro emisní normu Euro 6.2 (6c) je zatím spojena pouze s osmistupňovým automatem
    Zatímco starší verze byla k dispozici i s manuálem, modernizovaná varianta s motorem 1.6 PureTech pro emisní normu Euro 6.2 (6c) je zatím spojena pouze s osmistupňovým automatem
    Zdroj: Zdeněk Sluka
  • Koncept I-COCKPIT s malým volantem a důrazem na dotykové ovládání má své mouchy. Poměrně rychle si na něj ale zvyknete.
    Koncept I-COCKPIT s malým volantem a důrazem na dotykové ovládání má své mouchy. Poměrně rychle si na něj ale zvyknete.
    Zdroj: Zdeněk Sluka
  • Ve sportovním režimu se podsvícení přístrojů zbarví do červena. Ručička otáčkoměru stoupá proti směru hodinových ručiček, což může chvíli mást.
    Ve sportovním režimu se podsvícení přístrojů zbarví do červena. Ručička otáčkoměru stoupá proti směru hodinových ručiček, což může chvíli mást.
    Zdroj: Zdeněk Sluka
Díky masivním silentblokům podvozek žehlí naprostou většinu nerovností
Podle metody VDA zavazadelník pojme 610 l, což Peugeot 308 SW řadí k samotné špičce mezi kompaktními kombíky
Zatímco starší verze byla k dispozici i s manuálem, modernizovaná varianta s motorem 1.6 PureTech pro emisní normu Euro 6.2 (6c) je zatím spojena pouze s osmistupňovým automatem
Koncept I-COCKPIT s malým volantem a důrazem na dotykové ovládání má své mouchy. Poměrně rychle si na něj ale zvyknete.
Ve sportovním režimu se podsvícení přístrojů zbarví do červena. Ručička otáčkoměru stoupá proti směru hodinových ručiček, což může chvíli mást.