Logo isport

Diesel nekončí. Nový Civic má jeden z nejlepších ve své třídě

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zásluhou nízkého těžiště a skvělé souhry podvozku s řízením si se civikem užijete zábavu v zatáčkách i na rovince
    Zásluhou nízkého těžiště a skvělé souhry podvozku s řízením si se civikem užijete zábavu v zatáčkách i na rovince
    Zdroj: Petr Homolka
  • Podobně točivých dieselů jako nová šestnáctistovka od Hondy na trhu moc nenajdete. Motor přitom umí být opravdu úsporný.
    Podobně točivých dieselů jako nová šestnáctistovka od Hondy na trhu moc nenajdete. Motor přitom umí být opravdu úsporný.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Vnitřní prostředí je příjemné a přehledné, auto navíc umí mluvit česky. Bohužel se však ozve jen při nedisciplinovanosti posádky.
    Vnitřní prostředí je příjemné a přehledné, auto navíc umí mluvit česky. Bohužel se však ozve jen při nedisciplinovanosti posádky.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Předchůdce měl budíky rozdělené, novinka má otáčkoměr s rychloměrem dohromady a přímo před řidičem
    Předchůdce měl budíky rozdělené, novinka má otáčkoměr s rychloměrem dohromady a přímo před řidičem
    Zdroj: Petr Homolka
  • Sportovní look podtrhuje spoilerem rozdělené okno pátých dveří
    Sportovní look podtrhuje spoilerem rozdělené okno pátých dveří
    Zdroj: Petr Homolka
Zásluhou nízkého těžiště a skvělé souhry podvozku s řízením si se civikem užijete zábavu v zatáčkách i na rovince
Podobně točivých dieselů jako nová šestnáctistovka od Hondy na trhu moc nenajdete. Motor přitom umí být opravdu úsporný.
Vnitřní prostředí je příjemné a přehledné, auto navíc umí mluvit česky. Bohužel se však ozve jen při nedisciplinovanosti posádky.
Předchůdce měl budíky rozdělené, novinka má otáčkoměr s rychloměrem dohromady a přímo před řidičem
Sportovní look podtrhuje spoilerem rozdělené okno pátých dveří