Logo isport

Starý známý v novém. Mercedes G 500 vyladil drobné nedostatky předchůdce

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na první pohled byste novou generaci ani nepoznali, má však větší hlavní světlomety s diodami. S testovaným základním osmiválcem vyjde téměř na tři miliony.
    Na první pohled byste novou generaci ani nepoznali, má však větší hlavní světlomety s diodami. S testovaným základním osmiválcem vyjde téměř na tři miliony.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Rezerva připevněná na páté dveře se už jen tak nevidí. Aspoň je ale skvěle při ruce.
    Rezerva připevněná na páté dveře se už jen tak nevidí. Aspoň je ale skvěle při ruce.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Sdružený displej s dvojicí obrazovek stojí 27 050 Kč. Jestliže ale ctíte klasiku, můžete ušetřit a spokojit se s klasickými analogovými budíky.
    Sdružený displej s dvojicí obrazovek stojí 27 050 Kč. Jestliže ale ctíte klasiku, můžete ušetřit a spokojit se s klasickými analogovými budíky.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Zadní dveře se již tradičně otevírají do strany. Zavazadelník trochu omezují podběhy kol, přesto v základu pojme 454 litrů, po složení sedadel téměř dva kubíky.
    Zadní dveře se již tradičně otevírají do strany. Zavazadelník trochu omezují podběhy kol, přesto v základu pojme 454 litrů, po složení sedadel téměř dva kubíky.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Trojici diferenciálů ovládáte tlačítky na středovém panelu. Díky nim vyjede i ten nejpříkřejší kopec.
    Trojici diferenciálů ovládáte tlačítky na středovém panelu. Díky nim vyjede i ten nejpříkřejší kopec.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
Na první pohled byste novou generaci ani nepoznali, má však větší hlavní světlomety s diodami. S testovaným základním osmiválcem vyjde téměř na tři miliony.
Rezerva připevněná na páté dveře se už jen tak nevidí. Aspoň je ale skvěle při ruce.
Sdružený displej s dvojicí obrazovek stojí 27 050 Kč. Jestliže ale ctíte klasiku, můžete ušetřit a spokojit se s klasickými analogovými budíky.
Zadní dveře se již tradičně otevírají do strany. Zavazadelník trochu omezují podběhy kol, přesto v základu pojme 454 litrů, po složení sedadel téměř dva kubíky.
Trojici diferenciálů ovládáte tlačítky na středovém panelu. Díky nim vyjede i ten nejpříkřejší kopec.