Logo isport

Pocket rocket. Zábavný Volkswagen Up! GTI zní jako šestiválec

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Up! je sice nejmenším z rodiny GTI, na zábavě za volantem mu to ovšem neubírá
    Up! je sice nejmenším z rodiny GTI, na zábavě za volantem mu to ovšem neubírá
    Zdroj: Petr Homolka
  • Díky nízké hmotnosti si s brzděním poradí i bubny na zadních kolech
    Díky nízké hmotnosti si s brzděním poradí i bubny na zadních kolech
    Zdroj: Petr Homolka
  • Vysoký výkon radost z řízení nezaručuje, klíčovou ingrediencí je totiž nízká hmotnost. Ta malému volkswagenu nechybí.
    Vysoký výkon radost z řízení nezaručuje, klíčovou ingrediencí je totiž nízká hmotnost. Ta malému volkswagenu nechybí.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Na standardních sedmnáctipalcových discích jsou obuty 195milimetrové slupičky se 40% profilem
    Na standardních sedmnáctipalcových discích jsou obuty 195milimetrové slupičky se 40% profilem
    Zdroj: Petr Homolka
  • Odhalené plechy a jednoduché linky zůstaly, přibyl ovšem sportovní volant a sedadla s tradičním károvaným vzorem. Bez něj by to nebylo opravdové GTi.
    Odhalené plechy a jednoduché linky zůstaly, přibyl ovšem sportovní volant a sedadla s tradičním károvaným vzorem. Bez něj by to nebylo opravdové GTi.
    Zdroj: Petr Homolka
Up! je sice nejmenším z rodiny GTI, na zábavě za volantem mu to ovšem neubírá
Díky nízké hmotnosti si s brzděním poradí i bubny na zadních kolech
Vysoký výkon radost z řízení nezaručuje, klíčovou ingrediencí je totiž nízká hmotnost. Ta malému volkswagenu nechybí.
Na standardních sedmnáctipalcových discích jsou obuty 195milimetrové slupičky se 40% profilem
Odhalené plechy a jednoduché linky zůstaly, přibyl ovšem sportovní volant a sedadla s tradičním károvaným vzorem. Bez něj by to nebylo opravdové GTi.