Logo isport

Vzhůru do akce. Peugeot 508 útočí na city a bojuje o prestiž

6/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdními vlastnostmi se prezentují spíš Němci, ale u Peugeotu se nechtějí nechat zahanbit. Nová 508 se proto nebrání ani zatáčkám.
    Jízdními vlastnostmi se prezentují spíš Němci, ale u Peugeotu se nechtějí nechat zahanbit. Nová 508 se proto nebrání ani zatáčkám.
    Zdroj: Jiří Káš
  • Krátká záď a úzké světlomety zvýrazňují dynamickou siluetu
    Krátká záď a úzké světlomety zvýrazňují dynamickou siluetu
    Zdroj: Jiří Káš
  • Vrcholná sedadla s krásnou červenou kůží s prošíváním jsou ukotvena níž, díky čemuž lépe vnímáte jízdní projev peugeotu
    Vrcholná sedadla s krásnou červenou kůží s prošíváním jsou ukotvena níž, díky čemuž lépe vnímáte jízdní projev peugeotu
    Zdroj: Jiří Káš
  • Další ztvárnění konceptu i-Cockpit s menším volantem a důrazem na dotykové ovládání vypadá skvěle. Virtuální budíky mají příjemnou grafiku.
    Další ztvárnění konceptu i-Cockpit s menším volantem a důrazem na dotykové ovládání vypadá skvěle. Virtuální budíky mají příjemnou grafiku.
    Zdroj: Jiří Káš
  • Peugeot 508 se částečně inspiroval u tzv. čtyřdveřových kupé, proto dostal například bezrámová boční okna
    Peugeot 508 se částečně inspiroval u tzv. čtyřdveřových kupé, proto dostal například bezrámová boční okna
    Zdroj: Jiří Káš
Jízdními vlastnostmi se prezentují spíš Němci, ale u Peugeotu se nechtějí nechat zahanbit. Nová 508 se proto nebrání ani zatáčkám.
Krátká záď a úzké světlomety zvýrazňují dynamickou siluetu
Vrcholná sedadla s krásnou červenou kůží s prošíváním jsou ukotvena níž, díky čemuž lépe vnímáte jízdní projev peugeotu
Další ztvárnění konceptu i-Cockpit s menším volantem a důrazem na dotykové ovládání vypadá skvěle. Virtuální budíky mají příjemnou grafiku.
Peugeot 508 se částečně inspiroval u tzv. čtyřdveřových kupé, proto dostal například bezrámová boční okna