Logo isport

Italská rebelka. Alfa Romeo Giulia QV jezdí naprosto neskutečně

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Čtveřice koncovek vydává nádherný zvuk. Hlavně v nejsportovnějším režimu.
    Čtveřice koncovek vydává nádherný zvuk. Hlavně v nejsportovnějším režimu.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Že jde o nejvýkonnějšího zástupce řady, Giulia QV nijak zvlášť výrazně na odiv nedává
    Že jde o nejvýkonnějšího zástupce řady, Giulia QV nijak zvlášť výrazně na odiv nedává
    Zdroj: Petr Homolka
  • V interiéru se pár lacinějších detailů najde, základní tvary přístrojovky ale vypadají dobře
    V interiéru se pár lacinějších detailů najde, základní tvary přístrojovky ale vypadají dobře
    Zdroj: Petr Homolka
  • Výkon 375 kW ohromí, spotřeba v cestovním režimu do dvanácti litrů potěší
    Výkon 375 kW ohromí, spotřeba v cestovním režimu do dvanácti litrů potěší
    Zdroj: Petr Homolka
  • Výchozí brzdy při větším zatížení nevadnou, jestli se však chcete častěji prohánět po okruhu, příplatkové karbon-keramické se budou hodit. Stojí ale 205 tisíc korun.
    Výchozí brzdy při větším zatížení nevadnou, jestli se však chcete častěji prohánět po okruhu, příplatkové karbon-keramické se budou hodit. Stojí ale 205 tisíc korun.
    Zdroj: Petr Homolka
Čtveřice koncovek vydává nádherný zvuk. Hlavně v nejsportovnějším režimu.
Že jde o nejvýkonnějšího zástupce řady, Giulia QV nijak zvlášť výrazně na odiv nedává
V interiéru se pár lacinějších detailů najde, základní tvary přístrojovky ale vypadají dobře
Výkon 375 kW ohromí, spotřeba v cestovním režimu do dvanácti litrů potěší
Výchozí brzdy při větším zatížení nevadnou, jestli se však chcete častěji prohánět po okruhu, příplatkové karbon-keramické se budou hodit. Stojí ale 205 tisíc korun.