Logo isport

S větrem ve vlasech. Rifter se od Partneru liší luxusnější atmosférou

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vrcholná verze GT Line se zkoušeným motorem 1.5 BlueHDi/96 kW startuje na 525 000 Kč. Sedmimístná verze s rozvorem prodlouženým o 19 cm je dvacet tisíc dražší.
    Vrcholná verze GT Line se zkoušeným motorem 1.5 BlueHDi/96 kW startuje na 525 000 Kč. Sedmimístná verze s rozvorem prodlouženým o 19 cm je dvacet tisíc dražší.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Užitkový původ odhalí až tvrdé plasty, jinak kabina vypadá opravdu hodnotně a v ničem si nezadá s tou v běžných osobácích
    Užitkový původ odhalí až tvrdé plasty, jinak kabina vypadá opravdu hodnotně a v ničem si nezadá s tou v běžných osobácích
    Zdroj: Petr Homolka
  • Systém Advanced Grip Control za 10 000 Kč upravuje reakce ESP a motoru podle některého z pěti dostupných režimů. Na kluzkém povrchu tak předchází prokluzu kol a zlepšuje přilnavost předních kol.
    Systém Advanced Grip Control za 10 000 Kč upravuje reakce ESP a motoru podle některého z pěti dostupných režimů. Na kluzkém povrchu tak předchází prokluzu kol a zlepšuje přilnavost předních kol.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Příplatková střecha Zenith za 23 tisíc krásně prosvětluje kabinu. Prostřední pás s poloprůhledným středem slouží k ukládání drobných věcí.
    Příplatková střecha Zenith za 23 tisíc krásně prosvětluje kabinu. Prostřední pás s poloprůhledným středem slouží k ukládání drobných věcí.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Posuvné dveře na obou bocích zásadně zvyšují praktičnost Peugeotu Rifter
    Posuvné dveře na obou bocích zásadně zvyšují praktičnost Peugeotu Rifter
    Zdroj: Petr Homolka
Vrcholná verze GT Line se zkoušeným motorem 1.5 BlueHDi/96 kW startuje na 525 000 Kč. Sedmimístná verze s rozvorem prodlouženým o 19 cm je dvacet tisíc dražší.
Užitkový původ odhalí až tvrdé plasty, jinak kabina vypadá opravdu hodnotně a v ničem si nezadá s tou v běžných osobácích
Systém Advanced Grip Control za 10 000 Kč upravuje reakce ESP a motoru podle některého z pěti dostupných režimů. Na kluzkém povrchu tak předchází prokluzu kol a zlepšuje přilnavost předních kol.
Příplatková střecha Zenith za 23 tisíc krásně prosvětluje kabinu. Prostřední pás s poloprůhledným středem slouží k ukládání drobných věcí.
Posuvné dveře na obou bocích zásadně zvyšují praktičnost Peugeotu Rifter