Logo isport

Další SUV do party. Tarraco je větší a dobře si rozumí s asfaltem

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na rozdíl od některých konkurentů si Seat Tarraco velmi dobře rozumí s asfaltem
    Na rozdíl od některých konkurentů si Seat Tarraco velmi dobře rozumí s asfaltem
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • U verze Xcellence dostanete volitelné jízdní režimy již v základu. Vedle úsporného nechybí ani ten sportovní upravující třeba charakteristiku motoru.
    U verze Xcellence dostanete volitelné jízdní režimy již v základu. Vedle úsporného nechybí ani ten sportovní upravující třeba charakteristiku motoru.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Slabší dvoulitrový diesel kupodivu nejede o tolik hůř než 140kW verze, kterou v rozletu trochu brzdí velké turbodmychadlo
    Slabší dvoulitrový diesel kupodivu nejede o tolik hůř než 140kW verze, kterou v rozletu trochu brzdí velké turbodmychadlo
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Více kreativity by kabině neublížilo, ale všechny ovladače jsou tam, kde je čekáte
    Více kreativity by kabině neublížilo, ale všechny ovladače jsou tam, kde je čekáte
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Spojená koncová světla se stanou jedním z poznávacích znaků seatů. Dostane je také nový leon.
    Spojená koncová světla se stanou jedním z poznávacích znaků seatů. Dostane je také nový leon.
    Zdroj: Ondřej Lilling
Na rozdíl od některých konkurentů si Seat Tarraco velmi dobře rozumí s asfaltem
U verze Xcellence dostanete volitelné jízdní režimy již v základu. Vedle úsporného nechybí ani ten sportovní upravující třeba charakteristiku motoru.
Slabší dvoulitrový diesel kupodivu nejede o tolik hůř než 140kW verze, kterou v rozletu trochu brzdí velké turbodmychadlo
Více kreativity by kabině neublížilo, ale všechny ovladače jsou tam, kde je čekáte
Spojená koncová světla se stanou jedním z poznávacích znaků seatů. Dostane je také nový leon.