Logo isport

Terénní legenda! Jeep Wrangler vyšplhá tam, kam se nechodí ani po čtyřech

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Legendární maska se sedmi svislými otvory je jedním z nejcharakterističtějších znaků značky Jeep
    Legendární maska se sedmi svislými otvory je jedním z nejcharakterističtějších znaků značky Jeep
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Nářadí slouží k demontáži střechy a bočních dveří. Z Jeepu Wrangler tak můžete udělat něco jako plážovou buginu.
    Nářadí slouží k demontáži střechy a bočních dveří. Z Jeepu Wrangler tak můžete udělat něco jako plážovou buginu.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Stará off-roaďácká škola – páka vpravo ovládá osmistupňovou automatickou převodovku, ta vlevo pak režimy pohonů všech kol
    Stará off-roaďácká škola – páka vpravo ovládá osmistupňovou automatickou převodovku, ta vlevo pak režimy pohonů všech kol
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Wrangler váží minimálně dvě tuny a je aerodynamicky totálně nepřívětivý. Spotřeba vznětového čtyřválce se přesto pohybuje kolem devíti litrů.
    Wrangler váží minimálně dvě tuny a je aerodynamicky totálně nepřívětivý. Spotřeba vznětového čtyřválce se přesto pohybuje kolem devíti litrů.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Interiér můžete ošplouchnout wapkou, přístrojovka je přehledná a na americké poměry kvalitní
    Interiér můžete ošplouchnout wapkou, přístrojovka je přehledná a na americké poměry kvalitní
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • U pravého teréňáku samozřejmě nesmí chybět kolo na zadních dveřích
    U pravého teréňáku samozřejmě nesmí chybět kolo na zadních dveřích
    Zdroj: Ondřej Lilling
Legendární maska se sedmi svislými otvory je jedním z nejcharakterističtějších znaků značky Jeep
Nářadí slouží k demontáži střechy a bočních dveří. Z Jeepu Wrangler tak můžete udělat něco jako plážovou buginu.
Stará off-roaďácká škola – páka vpravo ovládá osmistupňovou automatickou převodovku, ta vlevo pak režimy pohonů všech kol
Wrangler váží minimálně dvě tuny a je aerodynamicky totálně nepřívětivý. Spotřeba vznětového čtyřválce se přesto pohybuje kolem devíti litrů.
Interiér můžete ošplouchnout wapkou, přístrojovka je přehledná a na americké poměry kvalitní
U pravého teréňáku samozřejmě nesmí chybět kolo na zadních dveřích