Logo isport

Změna je život. Sázka na módní vlnu se Peugeotu s modelem 3008 vyplatila

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Grandland X na stejné platformě umí být o něco komfortnější, ale ani jeho francouzský bratr nevyškrtl pohodlí ze svého repertoáru
    Opel Grandland X na stejné platformě umí být o něco komfortnější, ale ani jeho francouzský bratr nevyškrtl pohodlí ze svého repertoáru
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Přední sedadla jsou přesně tak pohodlná, jak vypadají. Přitom umějí podržet i tělo.
    Přední sedadla jsou přesně tak pohodlná, jak vypadají. Přitom umějí podržet i tělo.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Vzhled prodává, což se u Peugeotu 3008 podařilo splnit do puntíku. Dalším plusem jsou i jisté jízdní vlastnosti.
    Vzhled prodává, což se u Peugeotu 3008 podařilo splnit do puntíku. Dalším plusem jsou i jisté jízdní vlastnosti.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Kabina vypadá svěže a moderně. Materiály a jejich zpracování jsou lepší než třeba u soupeřů z koncernu Volkswagen.
    Kabina vypadá svěže a moderně. Materiály a jejich zpracování jsou lepší než třeba u soupeřů z koncernu Volkswagen.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Roli pohonu 4x4 částečně přebírá systém Grip Control upravující například elektronickou stabilizaci a odezvu motoru
    Roli pohonu 4x4 částečně přebírá systém Grip Control upravující například elektronickou stabilizaci a odezvu motoru
    Zdroj: Ondřej Lilling
Opel Grandland X na stejné platformě umí být o něco komfortnější, ale ani jeho francouzský bratr nevyškrtl pohodlí ze svého repertoáru
Přední sedadla jsou přesně tak pohodlná, jak vypadají. Přitom umějí podržet i tělo.
Vzhled prodává, což se u Peugeotu 3008 podařilo splnit do puntíku. Dalším plusem jsou i jisté jízdní vlastnosti.
Kabina vypadá svěže a moderně. Materiály a jejich zpracování jsou lepší než třeba u soupeřů z koncernu Volkswagen.
Roli pohonu 4x4 částečně přebírá systém Grip Control upravující například elektronickou stabilizaci a odezvu motoru