Logo isport

Krátkodobá absence. SsangYong je zpět v Česku i s modelem Tivoli

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tivoli se nejvíc zamlouvá plynulá jízda bez zbytečných skopičin. I při rychlejších změnách směru ovšem zůstává stabilní.
    Tivoli se nejvíc zamlouvá plynulá jízda bez zbytečných skopičin. I při rychlejších změnách směru ovšem zůstává stabilní.
    Zdroj: Petr Homolka
  • Krtký zadní převis sice ubírá místo zavazadelníku, zato se pozitivně projevuje na hbitosti v zatáčkách
    Krtký zadní převis sice ubírá místo zavazadelníku, zato se pozitivně projevuje na hbitosti v zatáčkách
    Zdroj: Petr Homolka
  • Šestistupňový automat od japonské společnosti Aisin je léty prověřený
    Šestistupňový automat od japonské společnosti Aisin je léty prověřený
    Zdroj: Petr Homolka
  • Přepravní prostor je kratší a pobere 327 litrů, což u druhého auta do rodiny bohatě stačí
    Přepravní prostor je kratší a pobere 327 litrů, což u druhého auta do rodiny bohatě stačí
    Zdroj: Petr Homolka
  • V jednoduchosti je krása, tlačítka jsou navíc dost velká, tudíž je najdete i poslepu
    V jednoduchosti je krása, tlačítka jsou navíc dost velká, tudíž je najdete i poslepu
    Zdroj: Petr Homolka
Tivoli se nejvíc zamlouvá plynulá jízda bez zbytečných skopičin. I při rychlejších změnách směru ovšem zůstává stabilní.
Krtký zadní převis sice ubírá místo zavazadelníku, zato se pozitivně projevuje na hbitosti v zatáčkách
Šestistupňový automat od japonské společnosti Aisin je léty prověřený
Přepravní prostor je kratší a pobere 327 litrů, což u druhého auta do rodiny bohatě stačí
V jednoduchosti je krása, tlačítka jsou navíc dost velká, tudíž je najdete i poslepu