Logo isport

I SUV může sportovat. Nová Ateca zvládne stovku za sedm vteřin

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ateca se sice představila už před třemi lety, podle designu karoserie byste to však by do tohoto Seatu neřekli
    Ateca se sice představila už před třemi lety, podle designu karoserie byste to však by do tohoto Seatu neřekli
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Přední sedačky s bočním vedením určitě nezklamou
    Přední sedačky s bočním vedením určitě nezklamou
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Základní objem kufru 485 litrů rozhodně stačí
    Základní objem kufru 485 litrů rozhodně stačí
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Spotřeba kolem devíti litrů a víc než solidní dynamika. To je benzinový dvoulitr TSI s výkonem 140 kW
    Spotřeba kolem devíti litrů a víc než solidní dynamika. To je benzinový dvoulitr TSI s výkonem 140 kW
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Nejnovější seaty sice už používají modernější verzi infotainmentu, tradiční ovládání s tlačítky se nám ale zamlouvá víc
    Nejnovější seaty sice už používají modernější verzi infotainmentu, tradiční ovládání s tlačítky se nám ale zamlouvá víc
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Červená Atece FR vyloženě sekne, kola jsou ve standardu osmnáctipalcová 7,0 Přesně sedm sekund trvá Seatu Ateca FR zrychlení na stovku.
    Červená Atece FR vyloženě sekne, kola jsou ve standardu osmnáctipalcová 7,0 Přesně sedm sekund trvá Seatu Ateca FR zrychlení na stovku.
    Zdroj: Ondřej Lilling
Ateca se sice představila už před třemi lety, podle designu karoserie byste to však by do tohoto Seatu neřekli
Přední sedačky s bočním vedením určitě nezklamou
Základní objem kufru 485 litrů rozhodně stačí
Spotřeba kolem devíti litrů a víc než solidní dynamika. To je benzinový dvoulitr TSI s výkonem 140 kW
Nejnovější seaty sice už používají modernější verzi infotainmentu, tradiční ovládání s tlačítky se nám ale zamlouvá víc
Červená Atece FR vyloženě sekne, kola jsou ve standardu osmnáctipalcová 7,0 Přesně sedm sekund trvá Seatu Ateca FR zrychlení na stovku.