Logo isport

Lepší zacílení. Peugeot 5008 se z MPV změnil na SUV a je atraktivnější

2/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Design přední části se prakticky shoduje s menším Peugeotem 3008
    Design přední části se prakticky shoduje s menším Peugeotem 3008
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Hlavní změny jsou vidět vzadu. Peugeot 5008 má totiž masivnější a hranatější koncovou část s obrovským zavazadelníkem.
    Hlavní změny jsou vidět vzadu. Peugeot 5008 má totiž masivnější a hranatější koncovou část s obrovským zavazadelníkem.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Přední křesla s bočním vedením jsou opravdu komfortní
    Přední křesla s bočním vedením jsou opravdu komfortní
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Rozum by volil diesel, benzinová šestnáctistovka je ovšem dynamičtější i levnější. Osobně bychom sáhli právě po ní.
    Rozum by volil diesel, benzinová šestnáctistovka je ovšem dynamičtější i levnější. Osobně bychom sáhli právě po ní.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Materiály jsou moc příjemné. Za menším volantem se skrývají plně digitální budíky.
    Materiály jsou moc příjemné. Za menším volantem se skrývají plně digitální budíky.
    Zdroj: Ondřej Lilling
Design přední části se prakticky shoduje s menším Peugeotem 3008
Hlavní změny jsou vidět vzadu. Peugeot 5008 má totiž masivnější a hranatější koncovou část s obrovským zavazadelníkem.
Přední křesla s bočním vedením jsou opravdu komfortní
Rozum by volil diesel, benzinová šestnáctistovka je ovšem dynamičtější i levnější. Osobně bychom sáhli právě po ní.
Materiály jsou moc příjemné. Za menším volantem se skrývají plně digitální budíky.