Logo isport

Nejlepší na světě. Porsche 911 chybí k dokonalosti jen málo

4/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Porsche 911 Carrera S možná není nejsilnějším, ani nejrychlejším sporťákem, kombinací jízdních zážitků s každodenností ovšem patří na absolutní špičku
    Porsche 911 Carrera S možná není nejsilnějším, ani nejrychlejším sporťákem, kombinací jízdních zážitků s každodenností ovšem patří na absolutní špičku
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Verze s pohonem zadních kol je nyní stejně široká jako čtyřkolka. Novinkou jsou také zadní spojené světlomety.
    Verze s pohonem zadních kol je nyní stejně široká jako čtyřkolka. Novinkou jsou také zadní spojené světlomety.
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Budík se stopkami je součástí paketu Sport Chrono za 63 400 Kč
    Budík se stopkami je součástí paketu Sport Chrono za 63 400 Kč
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Kabina vypadá skvěle, ergonomii pomohl úbytek tlačítek, jejichž funkci z větší části přebral displej multimédií
    Kabina vypadá skvěle, ergonomii pomohl úbytek tlačítek, jejichž funkci z větší části přebral displej multimédií
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
  • Kolečkem na volantu přepínáte jízdní režimy, které jsou součástí balíčku Sport Chrono. Je mezi nimi i nový mód Wet do mokra, jenž otupuje reakce motoru
    Kolečkem na volantu přepínáte jízdní režimy, které jsou součástí balíčku Sport Chrono. Je mezi nimi i nový mód Wet do mokra, jenž otupuje reakce motoru
    Zdroj: Ondřej Lilling (auto.cz)
Porsche 911 Carrera S možná není nejsilnějším, ani nejrychlejším sporťákem, kombinací jízdních zážitků s každodenností ovšem patří na absolutní špičku
Verze s pohonem zadních kol je nyní stejně široká jako čtyřkolka. Novinkou jsou také zadní spojené světlomety.
Budík se stopkami je součástí paketu Sport Chrono za 63 400 Kč
Kabina vypadá skvěle, ergonomii pomohl úbytek tlačítek, jejichž funkci z větší části přebral displej multimédií
Kolečkem na volantu přepínáte jízdní režimy, které jsou součástí balíčku Sport Chrono. Je mezi nimi i nový mód Wet do mokra, jenž otupuje reakce motoru