Logo isport

Sporťáček naoko. Ibiza se ve sportovním kabátě tváří jako novinka

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na hladkých cestách je ibiza s 18“ obutím jako doma. Pro každodenní provoz bychom ale doporučovali o palec menší kola.
    Na hladkých cestách je ibiza s 18“ obutím jako doma. Pro každodenní provoz bychom ale doporučovali o palec menší kola.
    Zdroj: David Rajdl
  • Poslední vydání modelu Ibiza nezestárlo snad ani o měsíc. Pořád působí svěže a moderně.
    Poslední vydání modelu Ibiza nezestárlo snad ani o měsíc. Pořád působí svěže a moderně.
    Zdroj: David Rajdl
  • Motor 1.0 TSI dobře známe už ze škodovek či volkswagenů. Při klidné jízdě je příkladně tichý a kultivovaný.
    Motor 1.0 TSI dobře známe už ze škodovek či volkswagenů. Při klidné jízdě je příkladně tichý a kultivovaný.
    Zdroj: David Rajdl
  • Kufr pojme 355 litrů zavazadel. Je to sice o něco méně než konkurenční fabia, páru ale velikost zavazadelníku bohatě postačí.
    Kufr pojme 355 litrů zavazadel. Je to sice o něco méně než konkurenční fabia, páru ale velikost zavazadelníku bohatě postačí.
    Zdroj: David Rajdl
  • Zpracování interiéru je na vysoké úrovni. Podtrhuje to digitální pracoviště řidiče i pohodlné sportovní sedačky.
    Zpracování interiéru je na vysoké úrovni. Podtrhuje to digitální pracoviště řidiče i pohodlné sportovní sedačky.
    Zdroj: David Rajdl
Na hladkých cestách je ibiza s 18“ obutím jako doma. Pro každodenní provoz bychom ale doporučovali o palec menší kola.
Poslední vydání modelu Ibiza nezestárlo snad ani o měsíc. Pořád působí svěže a moderně.
Motor 1.0 TSI dobře známe už ze škodovek či volkswagenů. Při klidné jízdě je příkladně tichý a kultivovaný.
Kufr pojme 355 litrů zavazadel. Je to sice o něco méně než konkurenční fabia, páru ale velikost zavazadelníku bohatě postačí.
Zpracování interiéru je na vysoké úrovni. Podtrhuje to digitální pracoviště řidiče i pohodlné sportovní sedačky.