Logo isport

Raketa z Nošovic. Hyundai i30 N se může postavit těm nejlepším

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Skvělá přilnavost se podepisuje pod vynikající jízdní vlastnosti. Samosvor pak přidává trakci hlavně na výjezdu ze zatáček.
    Skvělá přilnavost se podepisuje pod vynikající jízdní vlastnosti. Samosvor pak přidává trakci hlavně na výjezdu ze zatáček.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Vedle liftbacku můžete zvolit také klasický hatchback. Zkoušená verze ovšem vypadá skvěle.
    Vedle liftbacku můžete zvolit také klasický hatchback. Zkoušená verze ovšem vypadá skvěle.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Sedadla jsou dostatečně rozměrná a hlavně pohodlná. Přitom jim nechybí ani boční opora těla.
    Sedadla jsou dostatečně rozměrná a hlavně pohodlná. Přitom jim nechybí ani boční opora těla.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Zavazadelník spolkne minimálně 436 litrů. Trochu objemu bere vzpěra, která má za úkol vyztužit karoserii, a tím zlepšit jízdní vlastnosti i komfort.
    Zavazadelník spolkne minimálně 436 litrů. Trochu objemu bere vzpěra, která má za úkol vyztužit karoserii, a tím zlepšit jízdní vlastnosti i komfort.
    Zdroj: Ondřej Lilling
  • Interiér vypadá vcelku konvečně, tedy až na sportovní volant. Na něm najdete třeba tlačítka pro přímou aktivaci sportovního režimu.
    Interiér vypadá vcelku konvečně, tedy až na sportovní volant. Na něm najdete třeba tlačítka pro přímou aktivaci sportovního režimu.
    Zdroj: Ondřej Lilling
Skvělá přilnavost se podepisuje pod vynikající jízdní vlastnosti. Samosvor pak přidává trakci hlavně na výjezdu ze zatáček.
Vedle liftbacku můžete zvolit také klasický hatchback. Zkoušená verze ovšem vypadá skvěle.
Sedadla jsou dostatečně rozměrná a hlavně pohodlná. Přitom jim nechybí ani boční opora těla.
Zavazadelník spolkne minimálně 436 litrů. Trochu objemu bere vzpěra, která má za úkol vyztužit karoserii, a tím zlepšit jízdní vlastnosti i komfort.
Interiér vypadá vcelku konvečně, tedy až na sportovní volant. Na něm najdete třeba tlačítka pro přímou aktivaci sportovního režimu.