Logo isport

Japonec s německým DNA. Toyota Supra je po sedmnácti letech zpátky!

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Supra zbytečně nekouše a dokáže leccos odpustit. Přesto je to sporťák s vysokým výkonem a pohonem zadních kol, který vyžaduje zkušenosti.
    Toyota Supra zbytečně nekouše a dokáže leccos odpustit. Přesto je to sporťák s vysokým výkonem a pohonem zadních kol, který vyžaduje zkušenosti.
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • V Česku je nabízen pouze přeplňovaný šestiválec 3.0, standardně spojený s osmistupňovým automatem
    V Česku je nabízen pouze přeplňovaný šestiválec 3.0, standardně spojený s osmistupňovým automatem
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Design vychází z agresivního í i íh konceptu FT-1, z kterého si „sériovka“ zachovala dost inspirace
    Design vychází z agresivního í i íh konceptu FT-1, z kterého si „sériovka“ zachovala dost inspirace
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Za zadní sedadla naskládáte skoro 300 l. Nechybí ani obligátní hasicí přístroj.
    Za zadní sedadla naskládáte skoro 300 l. Nechybí ani obligátní hasicí přístroj.
    Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Palubní deska se od té v Z4 liší. Zajímavostí je panel klimatizace a ovládání audia ze starších BMW.
    Palubní deska se od té v Z4 liší. Zajímavostí je panel klimatizace a ovládání audia ze starších BMW.
    Zdroj: Ondřej Kroutil
Toyota Supra zbytečně nekouše a dokáže leccos odpustit. Přesto je to sporťák s vysokým výkonem a pohonem zadních kol, který vyžaduje zkušenosti.
V Česku je nabízen pouze přeplňovaný šestiválec 3.0, standardně spojený s osmistupňovým automatem
Design vychází z agresivního í i íh konceptu FT-1, z kterého si „sériovka“ zachovala dost inspirace
Za zadní sedadla naskládáte skoro 300 l. Nechybí ani obligátní hasicí přístroj.
Palubní deska se od té v Z4 liší. Zajímavostí je panel klimatizace a ovládání audia ze starších BMW.