10. ledna 2012 • 13:19

Hokejové kluby chtějí za práva na extraligu nejméně 160 milionů

Autor: ČTK
Vstoupit do diskuse
17
TOP VIDEA
Dodnes slýchám, že jsem zlomil Labantovi nohu, říká Gabriel. Chovanec ho podržel
Krejčího čas je tady. Zafeiris coby zklamání sezony, potřebuje Zima ochranu?
VŠECHNA VIDEA ZDE

Vedení hokejové extraligy vypsalo veřejnou soutěž na nového marketingového partnera. Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) si jako nejnižší nabídku stanovilo částku 160 milionů korun plus DPH.



Současný marketingový partner, agentura BPA sport marketing, se kterou má extraliga smlouvu do konce příští sezony, klubům platí za jeden ročník přibližně 95 milionů korun. To se zástupcům čtrnácti klubů nejvyšší soutěže zdá málo.

"Podle neoficiálních informací existuje subjekt, který je ochoten tuto částku investovat," řekl asistent ředitele APK LH Antonín Vansa ČTK. Částka 160 milionů korun podle manažerů klubů odpovídá současné hodnotě produktu, tedy extralize. Nový partner by měl soutěž zastupovat pět let, od sezony 2013/14.

Asociace podmínky výběrového řízení, které lze najít i na webu www.asociace-soutez.cz, oficiálně zveřejnila v pondělí, po mimořádném zasedání valné hromady, na němž byl definitivně potvrzen harmonogram celé akce. "Podmínky soutěže byly ale dojednány již dříve," uvedl Vansa. APK LH na výběru partnera spolupracuje s poradenskou společností KPMG.

Současný partner extraligy BPA spolupracuje s APK LH již od roku 1994. Společnost je i hlavním marketingovým partnerem Českého svazu ledního hokeje, se kterým má smlouvu do 30. června 2013.

"Podle nás tato částka neodpovídá hodnotě soutěže a bylo by to nezodpovědné," řekla předsedkyně představenstva BPA Jana Obermajerová ČTK.

Navíc poukázala na fakt, že APK LH nemá v současnosti ani smlouvu s hokejovým svazem, na základě které může extraligu řídit. Asociace kontrakt vypověděla koncem prosince a nyní se chystá jednat o novém.

Teoreticky může být problémem i fakt, že extraligové kluby jednají o možnosti, že by nejvyšší domácí soutěž uzavřely, což představitelé většiny z nich preferují.

"I k této skutečnosti APK přihlížela, ale momentálně není nic rozhodnuté. Manažeři se baví o budoucnosti. Bez ohledu na to ale produkt v podobě hokejové extraligy zůstane," řekl Vansa.

Nejlepší data z Tipsport extraligy přináší  

Vstoupit do diskuse
17
Finále
Články odjinud


Články odjinud