Jak „vytěžit“ Krejčího v Olomouci: dresy až do Bostonu, pomohl i spot

Číslo 46 se valí do olomouckých i amerických ulic. Nejde o městskou hromadnou dopravu, ale o olomoucký dres Davida Krejčího. Je libo bílá varianta? Nebo červená? Poptávka je obrovská nejen z Hané, ale i z Bostonu. Šicí stroje jedou naplno. Oficiální verzi nového trikotu spatří veřejnost v pátek, nejrychlejší šťastlivci jej budou mít hned po víkendu. „Výrobce nám vyšel vstříc v rychlosti dodání,“ popisuje v článku iSport Premium Simon Vejtasa, marketingový manažer Mory, který popsal i další plány.
Je to týden, co Mora představila Davida Krejčího jako novou posilu. Označila ji jako hvězdnou, snovou, velkolepou...
A dobře udělala, když k povedenému vítacímu videu, kde se trenéru Janu Tomajkovi kvůli nepadnoucímu saku hledá nový „krejčí“, přidala anglické titulky.
„Byl to záměr, aby se téměř dvouminutový klip dobře šířil i v USA,“ usmívá se marketingový manažer klubu Simon Vejtasa.
„Od chvíle, kdy jsme Davidův příchod oznámili, nám píšou fanoušci ze zámoří, že by měli zájem o dres. Proto jsme teď o víkendu spustili předobjednávku.“