8. října 2021 • 09:56

Nedělní ´Naše kolo´ udělalo na stadionech hodně radosti

Autor: iSport.cz
Vstoupit do diskuse
0
Video se připravuje ...
TOP VIDEA
Lokvenc: Chemie Kuchty a Birmančeviče je úžasná! Chorý není zákeřňák
CESTA ZE DNA: Jsme silnější, než si myslíme, říká zápasník Peňáz
VŠECHNA VIDEA ZDE

Nedělní ligové zápasy přinesly domácím fanouškům vítězství jen na polovině stadionů. Z výhry se radovala Plzeň proti Liberci, Mladá Boleslav proti Karlovým Varům, třinečtí oceláři proti Zlínu a Pardubice v souboji s Kladnem. Naopak České Budějovice vyšly doma naprázdno proti Litvínovu, Sparta neuspěla s Hradcem Králové a Brno podlehlo Vítkovicím. Naopak velkou radost i soutěžní emoce přinesly soutěže spjaté s projektem ´Naše kolo´. 



Všech sedm extraligových stadionů se v neděli převléklo do zelených barev oficiálního partnera soutěže, společnosti ŠKODA AUTO a.s. Projekt ´Naše kolo´ se vrátil po loňské úspěšně premiéře, také tentokráte byly na programu soutěže o unikátní ceny v čele se zájezdem na reprezentační utkání a spoustu dalších cen od národního týmu i jednotlivých klubů.

Před jednotlivými arénami bylo možno před zápasem i během přestávek potkat hostesky v tradičních zelených barvách ŠKODA AUTO s tablety. Děvčata sbírala od fanoušků tipy na celkovou návštěvu všech stadionů v 11. kole, přičemž hlavním lákadlem pro vítěze byl exkluzivní VIP zájezd pro dvě osoby na turnaj s účastí českého národního týmu. Na hokejové stadiony dorazilo v neděli celkem 36 277 diváků, nejblíže byla svým tipem 36 321 fanynka Petra na Spartě, na stříbrné pozici Plzeňačka Alena a pomyslný bronz bral fanoušek ocelářů Daniel.

Další pomyslné bitvy projektu ´Naše kolo´ probíhaly přímo na ledě. Do hledišť všech stadionů bylo před zápasem nebo v komerčních pauzách vhozeno 10 klubových šál, ve třech se ukrývaly pozvánky do soutěže. Tři fanoušci se tak přímo na ledové ploše poměřili v hokejových dovednostech. Nejúspěšnější si odnesl herní konzoli Playstation 5 společně s nově vycházející hrou NHL 22, bezdrátová sluchátka a také voucher na dvě permanentní vstupenky svého oblíbeného klubu na sezonu 2022/2023. Fanoušci na pomyslném druhém a třetím místě si rozdělili další VIP vstupenky a hokejové dresy.

Společnost ŠKODA AUTO a.s. bude pokračovat v projektu ´Náš hokej´ po celou letošní extraligovou sezonu.

Nejlepší data z Tipsport extraligy přináší  

Vstoupit do diskuse
0
Finále
Články odjinud


Články odjinud