Nedělní ´Naše kolo´ udělalo na stadionech hodně radosti

Video placeholder
Akce Naše kolo dělá radost na extraligových stadionech
Akce "Naše kolo" od Škoda Auto dělá radost po extraligových stadionech
Akce "Naše kolo" od Škoda Auto dělá radost po extraligových stadionech
Akce "Naše kolo" od Škoda Auto dělá radost po extraligových stadionech
Akce "Naše kolo" od Škoda Auto dělá radost po extraligových stadionech
5
Fotogalerie
iSport.cz
Tipsport extraliga
Začít diskusi (0)

Nedělní ligové zápasy přinesly domácím fanouškům vítězství jen na polovině stadionů. Z výhry se radovala Plzeň proti Liberci, Mladá Boleslav proti Karlovým Varům, třinečtí oceláři proti Zlínu a Pardubice v souboji s Kladnem. Naopak České Budějovice vyšly doma naprázdno proti Litvínovu, Sparta neuspěla s Hradcem Králové a Brno podlehlo Vítkovicím. Naopak velkou radost i soutěžní emoce přinesly soutěže spjaté s projektem ´Naše kolo´. 

Všech sedm extraligových stadionů se v neděli převléklo do zelených barev oficiálního partnera soutěže, společnosti ŠKODA AUTO a.s. Projekt ´Naše kolo´ se vrátil po loňské úspěšně premiéře, také tentokráte byly na programu soutěže o unikátní ceny v čele se zájezdem na reprezentační utkání a spoustu dalších cen od národního týmu i jednotlivých klubů.

Před jednotlivými arénami bylo možno před zápasem i během přestávek potkat hostesky v tradičních zelených barvách ŠKODA AUTO s tablety. Děvčata sbírala od fanoušků tipy na celkovou návštěvu všech stadionů v 11. kole, přičemž hlavním lákadlem pro vítěze byl exkluzivní VIP zájezd pro dvě osoby na turnaj s účastí českého národního týmu. Na hokejové stadiony dorazilo v neděli celkem 36 277 diváků, nejblíže byla svým tipem 36 321 fanynka Petra na Spartě, na stříbrné pozici Plzeňačka Alena a pomyslný bronz bral fanoušek ocelářů Daniel.

Další pomyslné bitvy projektu ´Naše kolo´ probíhaly přímo na ledě. Do hledišť všech stadionů bylo před zápasem nebo v komerčních pauzách vhozeno 10 klubových šál, ve třech se ukrývaly pozvánky do soutěže. Tři fanoušci se tak přímo na ledové ploše poměřili v hokejových dovednostech. Nejúspěšnější si odnesl herní konzoli Playstation 5 společně s nově vycházející hrou NHL 22, bezdrátová sluchátka a také voucher na dvě permanentní vstupenky svého oblíbeného klubu na sezonu 2022/2023. Fanoušci na pomyslném druhém a třetím místě si rozdělili další VIP vstupenky a hokejové dresy.

Společnost ŠKODA AUTO a.s. bude pokračovat v projektu ´Náš hokej´ po celou letošní extraligovou sezonu.

Začít diskuzi

Doporučujeme

Články z jiných titulů