Zpět na článek

Mladí v ofsajdu aneb Teorie vs. realita. Vrba je v rozporu s vlastními slovy

46 komentářů

Přihlásit pro přidání komentáře

Blazour

Pokud vim, tak Sparta vyhlásila útok na titul! A s mladíky by to bylo ještě vice složité než dnes. Pane Vacku, musíte přeci něco napsat, ale nemáte žádnou zodpovednost, to se to píše. Jste mimo mísu.

Dobias

Mládežnická akademie Sparty vychovává u nás nejvíc hráčů, kteří se uplatňují v lize, nevychovává zatím tolik hráčů s uplatněním v Evropě jako tomu je v obrovské konkurenci u více než 100 klubových akademií ve fotbalově vyspělé Evropě. Z 58 odchovanců, kteří hrají ligu v 31 zemích, jich hraje v Evropě 7 (7 jich působí i ze Slavie, Slovácka, 5 ze Sigmy atd.), ostatní hrají u nás v lize. Přívlastek "vyhlášená" akademie odpovídá infrastruktuře, do které majitel investoval.

Na vyjímečné ročníky Sparty 92 (např. Brabec, Frýdek, Kadeřábek, Jánoš, Krejčí, Skalák) či Sigmy 93 (např. Kalas, Svozil, Zahradníček, Plšek, Houska, Falta) dosud žádný ročník u nás nenavázal,

Ročníky Sparty:

93 - např. Hovorka, Pešek, Hybš. 94 - Juliš, Čermák, Karafiát. 95 - např. M. Hašek, Čavoš. 96 - např. Schick, Sáček, Staněk. 97- Wiesner, Půlkrab. 98 - např. Havelka, Kostl. 99 - např. Plechatý,, Fortelný, Frýdek, Drchal. 00 - hráči zatím působí v 2. nejvyšší soutěži. 01 - A. Gabriel, Š. Gabriel. 02 - Hložek. 03 - Vitík a Karabec.

Páni redaktoři jako by bojovali za tábor mládežnické akademie proti táboru A týmu, což jistě nemůže přinést nic pozitivního pro klub. Aktivistickým doporučováním trenérovi, aby nestavěl zkušené hráče jako jsou Pavelka, Dočkal Štětina a stavěl mladé hráče narušují práci realizačního týmu klubu.

Dobias

Je to od vás infantilní hrát si na experta, kterým nejste...

Frohlich

Hrát mají ti nejlepší, bez ohledu na věk. Přehled o mladých hráčích Sparty moc nemám, ale co slyším/čtu od zasvěcenějších fandů Sparty, tak Vitík nehraje nic moc ani v "b" týmu, Karabec když šanci dostal, tak jí zrovna pevně neuchopil. Zda jejich komentáře odpovídají realitě těžko posoudím, ale nemám důvod jim nevěřit. Za výsledky týmu je zodpovědný především trenér, za sportovní strategii klubu GSM. Patrně jim vzájemná strategie příliš neladí. Jinak si stojím za první větou svého komentáře.

Mis3

@Frohlich U klubu, který je dotován svým majitelem ano, u klubu který musí myslet i na ekonomiku svého provozu určitě ne. V Česku je prostě prodávat nutnost a prodejní jsou jenom hráči mladí a nejmladší.

RIMBUM

@Mis3 Mám dotaz: Musí ti mladí a nejmladší taky umět alespoň trochu kopat? Nějak si nevšímám, že by se o ně nějak zahraniční kluby rvaly. A když někam přestoupí, dost často se pak vrací s nepořízenou domů.

Mis3

@RIMBUM Právě protože nehrají. Proč asi musí Slavie čím dál více sahat do zahraničí? Protože v Česku mladé hráče, co mají něco odehráno nesežene. A čím to je? Že by nebyla kvalita? Nakonec museli riskovat Zimou z B-tymu Olomouce. A i za něj chtěla Sigma 1,5m euro. Takový Bah se dvěma sezónami v lize stál míň. A ti mladí utíkají právě proto že nedostanou šanci. A k tomu zájmu o hráče: o koho byl v létě zájem? Sima a Zima, Hložek a Karabec. Všechno mladí hráči, co už mají něco odehráno....

frantacizek

Honzo, je sranda, jak neustále bráníš slabé výkony Michala Sáčka. Skoro si tady se sportovci myslíme, že je on tím Honzovým tajemným zdrojem a vynašečem z kabiny Ve Sportu si prý otiskl 3 situace s Bořou, ale vůbec ne tu, která předcházela brance Buchtiče po nahrávce Kaloče, kterého absolutně Sáček nenavázal a utekl mu, Michal byl tak pomalý, že ho ani nestihl faulovat, po té situaci byl hned střídán, úplně ok.
Je třeba taky připomenout úkoly hráčů, Bořek tam byl v Ostravě pro hru dopředu, zametat měl Sáček. Vůbec nestíhal, byl oprávněně Pavlem Vrbou střídán. Zkus se pobavit s trenéry, než píšeš články, fakt se ti odborníci smějí, i v případě Hanciho výkonů a tvých známek obou.. sorry

petrdvorsky28

@frantacizek zase meleš nesmysly. Kdyby Dočkal neudělal hrubku před vápnem, tak nemusel Sáček (ne)stíhat protihráče. Sáček je fotbalista, který je platný v základu a kdyby to Dočkal nekazil, tak si plní skvěle své taktické pokyny. Nabazovat by nestíhal ani Bolt po tako hrubce Dočkala.

frantacizek

@petrdvorsky28 vápno (myslíš asi Baníku) bylo v té situace na míle daleko, tohle se odehrálo za půlkou a na půlce už Sparty, Sáček měl metry na navázání Kaloče, absolutně běžecky nestíhal, s jazykem na vestě, proto šel pak hned dolů ostatně... Projeď si tu situaci. Proto taky Vrba řekl pak, že po vystřídání Krejčím ml. už to ve středu nehaprovalo. Měl pravdu. Sáček absolutně na Baníku nestíhal, stejně jako s Lyonem, bohužel. Nejen můj názor a je to evidentní ze záběrů..
Sáček v základu nebude hrát, až bude fit 100% krejčí ml, na to vem jed

petrdvorsky28

@frantacizek Sáček toho musí oběhat za Dočkala a Pavelku 100x víc než za sebe. Pokud bude hrát společně s Krejčím, tak nebude mít Sáček jazyk na vestě a bude platnější jak Dočkal.

petrdvorsky28

@frantacizek Sáček dělá černou práci, hlavně napravuje chyby za ty dva packaly. Je pochopytelné, že pak už nemá někdy síly.

petrdvorsky28

@frantacizek nebyl střídán kvůli chybě, hrál ve čtvrtek pohár 90´ a zápas s Baníkem není odpočinkový. Navíc chtěl Vrba poslat na plac Krejčího ml. kvůli výšce a soubojům, před kterými neuhne. Určitě není Sáček jeden z těch slabších hráčů. Je to hráč do základu, což se potvrzuje i jeho odehranými minutami, jak loni tak i letos.

petrdvorsky28

@frantacizek čoveče nějak mi to nedá a pořád si ten záznam, o kterém píšeš pouštím dokola. Ten před brankou Buchty. A potvrdila se má slova o nemehlu Pavelkovi. Takže od začátku... Panák vyváží míč, dává na Peška. Ten jde zpět mezi dva hráče Baníku a snaží se ztrátu míče uhrát na faul. Po další špatné přihrávce Baníku, Pavelka zachytí míč od Fleischmana a asi na 8 metrů jej dává Sáčkovi na střed hřiště. !!!! Jenže Pavelka mu jej dal nepřesně - špek!!!! Tento míč zachytil baníkovec a protože byl v běhu, Sáčka jednoduše oběhl. Sáček toto nemohl vůbec zachytit, neboť byl prakticky ve statické situaci, protože čekal od Pavelky přihrávku, nabízel se Pavelkovi. Pavelka pokazil rozehrání a to v čase 49:45 na videu.

RIMBUM

@petrdvorsky28 Máte 100% pravdu. Záznam jsem si nepouštěl, ale tuhle situaci jsme s kolegy taky řešili. Kromě neuznané branky Hancka rozhodla o utkání. Sáček byl nachystaný převzít míč ofenzivně směrem k brance Baníku, kdežto Pavelka nesmyslně přihrával za něj. Dál jsi to popsal přesně. Ostatně Pavelku jsem měl celkem rád, ale hraje čím dál hůř, se současným Dočkalem je to slabina v záloze Sparty.

petrdvorsky28

@frantacizek a jestli nebude hrát v základu, tak to je chyba trenéra a ne proto, že nemá na základ. Loňskou sezonu měl odehraných nejvice minut a Vrby si musí vybrat - buď Pavelka nebo Dočkal. Oba spolu nemohou hrát, je to katastrofa. A co se týče Hancka, v každém zápase vyrobí jednu gólovku pro soupeře.

Dobias

@petrdvorsky28 Vy jste opravdu kritický k Pavelkovi a Dočkalovi. Uvádím statistiku:
Poč. získ. míčů, % vyhraných osob. soubojů/ % vyhraných hlavičk. soubojů, počet přihr.na zápas/% úspěšných:

Pavelka: 6,4 59/55 54/88,9 Holeš: 7,4 68/66 51/86,4

Sáček: 4 56/51 40/90,5 Houska: 4 52/25 49/85,5

Havlík: 7,4 54/60 40/78,2 Hellebrand 2,6 40/23 49/90,6

Ševčík 3 48/46 49/85,5 Dočkal 2 41/56 51/76,3

Samek 4,2 52/46 50/83,3 Stanciu 2,8 30/23 45/80,6

Kalvach 8 42/50 45/82,2 Matějovský 3,5 44/43 43/75,3

Krejčí 8 75/63 41/76,6 Sadílek 4,5 52/34 36/76,9

Bucha 4,6 54/53 41/83,9 Považanec 5 45/47 39/82,4

Levin 6 39/40 40/88,8 Janošek 4,1 53/61 58/82,7

Někteří hrají ofenzívněji a naopak, někteří mají odehráno málo zápasů po zranění a pod., někteří hrají v ofenzívněji hrajících týmech a naopak. Pavelka a Dočkal patří k nejlepším záložníkům.

johnny007

@petrdvorsky28 Sáček je jeden z nejzbytečnějších hráčů, co jsem za 40 let co Spartu sleduju viděl, hráč k ničemu.

RIMBUM

@frantacizek Jestli "Hanciho" výkony rozumíte, že je v současné době zřejmě nejlepší hráč Sparty tak souhlas.

RIMBUM

Vrba je prostě stará škola. Je zvyklý mít vybranou jedenáctku, na tý to stavět a pokud možno střídat jen v případě zranění. Proto ani moc nebyl Rosického kůň, Vrba tam šel na pokyn Křetínského. Přes to všechno pořád jsme v dostřelu na první flek, já bych to nehrotil. Vrba potřebuje výsledek a nebude riskovat. Pokud Vrba postaví nějakého kluka, musí být přesvědčen, že bude hrát na 100%. Nějaké postupné získávání zkušeností u něj moc nepřichází do úvahy.

johnny007

@RIMBUM Koho to zajímá, já chci ve Spartě progresivního trenéra, který staví ty nejlepší a ne ty co mu lezou do...

Fork

Problem je jen v tom, že pro pana Vrbu je nejdůležitější právě pan Vrba, pak až klub a hráči. Kdo ho zná ví..

Libor Pala

dobias : pravda pravdouci, novinar bez zodpovednosti vse robiji

sHFany

Ač pana Vrbu jako trenéra uznávám a nikoliv jako člověka, tak vnímám, jeho obavy !!! Zjevně v nejbližší době Spartě nastanou ekonomické problémy odchodem velkomiliardáře Křetínského, který se naštval, že mu FAČR nechce dovolit postavit nový Sparťansko-Národní stadion na Strahově. Dá se tak předpokládat, že ze Sparťanského stříbra si vezme tak 2-4 (Nica, Hložek, Pulkráb, Krejčí...) hráče s sebou ke Slávistické enklávě ve WHU nebo na hostování do jiného anglického klubu.
Tímto se zase Vrbovi záměry znovu začnou hroutit. Kde tedy v Čechách najít stabilizovaný klub pro dlouhodobé plány mimo Slavie ? Bude těžko hledat (pokud si na Ostravsku konečně vzpomenou z historie na "Svatoplukovi pruty"), čímž ho v zahraničí limitují, jak veřejně známo, "jazykové znalosti"....

Patty

Ten článek je úplně mimo , to nemá smysl ani komentovat . Jen tak na okraj , Slovácko (Svedik) má jedno z nejstarších mužstev v lize😉

Inferland

Nemyslím si, že by Vrba úplně neuměl pracovat s mladými. Ale trochy pravdy v tom bude. Bořek byl 2x po sobě marnej (Bolka a Ostrava) a přesto hraje i proti posledním Teplicím (asi za odměnu). Tedy se logicky ptám, proč ani teď nedostal Karabec příležitost? Bylo snad co ztratit? Současně, nechápu, jakej naivka může čekat, že kluk v 18ti letech nastoupí za měsíc 2x na 10 minut a bude dostatečně rozehranej, aby předvedl kouzla. Já se spíše ptám, proč nechodí hrát ani za Bčko, když v Ačku je věčně na lavičce. Ten kluk potřebuje zápasovou praxi. Stejně tak Drchal. Od toho snad to Bčko máme ne?

johnny007

@Inferland Lépe bych to nenapsal. Přesně tak, Karabec je parádní fotbalista, a on tam cpe Dočkala, Pavelku a Sáčka. Neuvěřitelný.

MichalM

Lze to postavit jinak. Poslední odstavec je pravda. Ano, Vrba opravdu s mladými pracovat neumí. Vrba nikdy neměl dokonale, moderně, nadčasově, takticky připravené mužstvo. Vrba není trenér pro Spartu a práci s mladými, to prostě nejde k sobě. To je třeba Svědík. Na obranu trenéra Vrby....Sparta s mladými nic nevyhraje. Musí to být dokonalý mix zkušení - mladí. A hlavně mladí musí bý v dokonalém takticky připraveném týmu a musí být kolem sebe zkušenost vedle kterých se budou učit a dále růst. A to na Spartě v žádném případě není. V útoku se sází na Hložka, který prostě hrot není, jiného zkušeného TOP útočníka nemáme. Na pravém beku nám hraje záložník co neumí bránit....tohle vše jde za Rosickým, který na svou pozici v žádném případě nestačí a bude to stále problém Sparty, těch přešlapů je opravdu již hodně viz. znovu špatně postavený tým. Za Vrbou jde, že tohle dopustil a hlavně ta ra je divná, pomalá, staromódní na náhodu. Kritizujeme Bořka, ale to není o Bořkovi....kolem něho je velmi slabý střed Sáček a Pavelka a zde se sveze následně do žumpy i Bořek. Jinak Vitík na Spartu zatím nemá to mohl každý vidět a zde jasně souhlasím s trenérem. Kdo viděl Viníka v béčku tak opravdu nic moc. Karabce musí zapracovat do systému takticky kvalitní trenér. U Vrby to o mimořádné taktice nikdy nebude.

petrdvorsky28

@MichalM nemáš pravdu. S pravým krajním bekem je to tak, že je k dispozici mladý Gabriel a už v pár minutách za áčko dokázal, že by tu roli zvládl. Stejně jako Panák, Hložek, Krejčí ml. Takový Vindheim už měl být ze Sparty dávno pryč, aspoň v béčku nebo na hostování někde ve třetí lize. To stejné Drchal, tem měl jít zase někam jinam do ligy, aby hrál. Nemáš pravdu o slabém Sáčkovi. Ten musí vydat 120% výkonu , aby nahradil pomalost Dočkala, musí za něj oběhat , i za Pavelku, hodně práce. Karabec už měl být dávno v základu, nebo aspoň někde na hostování na celé zápasy.
Budoucnost Sparty je Panák, Sáček, Krejčí ml., Pulkrab, Juliš, Gabriel... ale to by nesměl být Vrba podělaný a nechat je hrát.

Buxus1

@petrdvorsky28 Jak píšu dole, nechce riskovat, je placený za výsledky a ambice na titul si dělají čtyři týmy. Gabriel se mi taky líbí, naopak Vindheim je katastrofa - to je fakt.

johnny007

@petrdvorsky28 Gabriel je skvělý, už dávno ho měl stavět, naříkám základ, ale dávat mu postupně čuchnout.

Buxus1

@MichalM V zásadě máte pravdu, ale přece jenom B-tým Sparty hraje na špici druhé ligy a mnoho těchto hráčů na první ligu má - je proto škoda tyto hráče víc nevyužívat a nepokusit se je postupně uplatnit v A týmu. Na druhou stranu souhlasím s tím, že Vrba je placen za výsledky a v tabulce na špici je mimořádně těsno - čtyři týmy ve tříbodovém rozdílu. Po každém kole může být všechno jinak a soupeři mohou jít do úniku. Čili riskovat a sahat do sestavy už tak narušované zraněními se mu nechce, to je jasné.

petrdvorsky28

@Buxus1 to ano, ale on riskuje právě i s těmi starými na hřišti. Co ti vytvoří za kiksy není ani možné. Jedna věc mi vadí a myslím si, že by byla k prospěchu věci. Když někdo udělá hrubku, chybu, tak ho musí starý mazák seřvat a ne že se začnou poplácávat po zadku a utěšovat. To by ale i ti staří nesměli dělat chyby....no??? Wiesner podle mě už má nosánek hodně vysoko a tvoří triviální kiksy z lehkovážnosti. Vindheim je podělaný už i na lavičce. Nedovolí si hrát jeden na jednoho, hraje přihrávky pořád dozadu a bránit neumí. To Gabriel se nebojí směrem dopředu a brání dobře. Sáček trpí tím, že hraje kolem něj Pavelka a Dočkal. Nita je dobrý na lajně, ale hra nohama je katastrofální. Pokaždé čekám , kdy blbě nakopne míč a bude z toho branka. Krejčí sice nedal penaltu a vytvořil penaltu. Ale je potřeba se podívat, proč k té penaltě došlo... opět Hanco nepokryl nabíhajícího hráče. Už po několikáté. Měl to i v Lionu.
Ale mladí by měli dostávat větší šanci podle stavu utkání. Pokud vede Sparta 4, tak tam nemůže jít Karabec, Gabriel na posledních 5 minut. To je nesmysl.

Dobias

@MichalM Vrba začínal jako trenér od žáčků, vyhrál s Baníkem ligu dorostu bez porážky, vedl reprezentaci do 20 let na MS, a stál u zrodu koncepční práce s mládeží v Žilině i v Plzni, kde dnes mají velmi dobrou mládež. Jako hráč reprezentoval v mládežnické kategorii a získal s týmem medaili na ME. Napsat o něm že neumí pracovat s mladými může ten, který nezná jeho práci.

Ve slovníku trenéra Vrby by jste nenašel fráze o nadčasovém či moderním fotbale. Kdyby neuměl takticky připravit mužstvo, nedovedl by svůj tým rekordně 5 x v poválečné historii do jarní části EL. Při dvou postupech do ZS LM jeho tým odehrál 2 x 3 předkola a všech 12 zápasů vyhrál. Do jara v Evropě 3 x postoupil ze ZS LM z 3. místa a 2 x ze ZS EL z 1. místa. S reprezentací vyhrál kvalifikační skupinu ME před Holandskem (3. týmem z MS), Tureckem.

Top týmy jako M.City, Bayern přehrávají své soupeře svou hrou, nepřizpůsobují se takticky hře soupeře. V naší lize takto hraje Slavia a snad takto bude hrát i Sparta. Taktika přichází na řadu až v zápasech v Evropě proti fotbalově vyspělejším soupeřům.

martysek123

věk není zásluha. bud na to mám nebo nemám. pokud je řeč o Vitíkovi, tak je to asi jasné

Vencator

Vrba take prohlasil, ze si to musi zaslouzit svymi vykony. Tim je receno vse...
Nedivim se, ze pan Vrba obcas trochu odsekne, kdyz mu jsou pokladany stupidni otazky od pisalku, kteri trpi sebeklamem, ze fotbalu a situaci rozumi lepe nez on.

cutisek

@Vencator ... přesně to samé jsem chtěl napsat i já po přečtení článku !! Pan Vrba jasně řekl, že pokud na to hráči budou mít , hrát budou.
Pan Vacek je trošku mimo a vykládá si vše jen dle své strany ! )) Tohle je hrozná novinařina !!!!! "HNŮJ"

johnny007

@cutisek Aha a Dočkal, Pavelka, Sáček, Štetina na to mají, že? No tak to mi stačí, tihle to Spartě kazí nejvíc a přesto hrají.

GordonReeman

@Vencator A proto hrajou hráči, co ty výkony nepodávaj...

Dobias

Statistika podle které je akademie Sparty v Evropě 9., D. Minsk 17., Žilina 23., Legia 31., Borisov 33., Levski Sofia 34., Sigma 41., FK Minsk 44., Slavia 45. HJK Helsinky 46., Trenčín 52. a Ružomberok 58. vyjadřuje počet odchovanců působících v nejvyšších soutěžích 31 zemí. Např. z 58 odchovanců Sparty jich hraje v zahraničí 7 , ze Slavie a Slovácka také 7 , ze Sigmy 5 a pod. Tato statistika ukazuje, které kluby v práci s mládeží dominují především v mateřských zemích.

Kluby top 5 zemí produkují mnohem vyšší počty odchovanců, z nichž samozřejmě mnozí hrají v druhých nejvyšších soutěžích, které co do sportovní úrovně, finančního zajištění, infrastruktury a návštěvnosti převyšují průměr nejvyšších soutěží 31 zemí.

Ve statistice počtu odchovanců působících v 5 top zemích v nejvyšších soutěžích se dělí o 1. místo Real s Barcelonou s 42 odchovanci před Lyonem (32), Stade Rennes, Paris SG atd. s tím, že z klubů mimo top 5 zemí je 15. Ajax (20), 31. River Plate (14), 40. Anderlecht (13), 44. Benfica (12), 51. D. Zagreb (12), 62. Sparta Rotterdam (9) a kolem 120. místa jsou s 6 odchovanci Rapid, Brondby, Lech Poznaň, Hajduk Split, CZ Bělehrad, Genk, Basilej atd. Naše top kluby Sparta a Slavia ve statistice nejsou uvedeny při 2 odchovancích jako dalších 9 našich klubů s 1 odchovancem.

Mimochodem v kvalifikaci ME U17 a U 19 nastoupilo nejvíc odchovanců ze Slavie před Sigmou a Spartou a při započtení hráčů nominovaných již do týmu U21 (Karabec, Vitík, Daněk, Samek, Endl) a hráčů širší nominace U19 a U17 je jich opět nejvíc ze Slavie před Sigmou a Spartou. Sparta má top infrastrukturu akademie, ale ve výchově talentovaných hráčů psát o vyhlášené akademii je stále předčasné...

Mis3

@Dobias Chápu to tedy tak, že rozporujete všeobecné přesvědčení, že nejvíce a nejlepší talenty produkuje Sparta?

Dobias

@Mis3 Sleduji mládežnický fotbal podrobněji 10 let. Od vyjímečného ročníku Sparty 92 (Krch, Brabec, Polom, Jánoš, Frýdek, Kadeřábek, Krejčí, Jirásek, Skalák) a ročníku 93 Sigmy (Texl, Svozil, Zahradníček, Houska, Habusta, Plšek, Falta, Hladík) se obdobně silné ročníky v lize neprosadily. Tyto dva kluby zásobovaly mládežnické reprezentace nejvyšším počtem hráčů před Slavií a Baníkem, dnes má nejvíc hráčů v nominacích Slavia těsně před Spartou a dále Sigmou, Viktorií P. Baníkem, Brnem, Slováckem, Hradcem Kr. Pardubicemi.

Mis3

@Dobias Díky za info. Protože Deník Sportu tu prezentuje, jak je Sparta se svou Strhovskou akademií mega úspěšná. Zdá se že ji tedy Slavia už dohnala a předehnala. Super je ta Olomouc. Čím to asi je, že už ani v tomto Sparta začíná zaostávat?

Dobias

Tezi, že Vrba nerad pracuje s mladými, jste si vymysleli a šířili vy povrchní redaktoři... 100 x uvedená lež se nestane pravdou. Vrba mj. uvedl do profesionálního fotbalu mladé v té době neznámé hráče Jiráčka a Daridu, pracoval s mladými hráči Pilařem a Krmenčíkem. Kolega Konečný aktivisticky kritizoval Vrbu, že stále staví zkušeného Řezníka na úkor mladšího Havla...

Vrba se v Žilině a v Plzni se zkušenostmi z akademie Baníku podílel na zavedení koncepční práce s mládeží v podobě jednotného ofenzívního kombinačního fotbalu od žáčků po A tým. U reprezentace se podílel na prosazení zavedení akademií v dnešní podobě. Přestaňte lhát a narušovat seriálem článků pokleslé úrovně práci realizačního týmu.

Mis3

@Dobias Ovšem realita je taková že aktuálně Sparta, která "chce sázet na mladé" je co do průměrného věku sestavy někde uprostřed. Znamená to snad, že teda nemají dostatečně kvalitní mládež, když tedy Vrba s nimi pracovat umí?

Dobias

@Mis3 V ročnících U19 (03-04) a U17 (05-06) má Slavia a Sigma víc reprezentantů než Sparta.