Ferrari – krizový režim

Po dvou nepovedených závodech se nelze hned mluvit o krizi, spíše o velkém neúspěchu. V případě Ferrari, nejlepšího týmu formule 1 všech dob, se však něco podobného může jen stěží přihodit.
Nula bodů na kontě není takovou hrozbou jako fakt, že nové Ferrari F60 má obrovské problémy se spolehlivostí hned v několika partiích vozu a navíc má až čtvrtý nejrychlejší vůz
Vedení automobilky už učinilo první změny a Luca Baldisserri, jenž měl na starosti chod týmu na okruzích, bude pracovat už pouze v továrně, kde bude zodpovědný za spoluprací mezi lidmi na trati a konstruktéry v Maranellu.
„Momentální situace je pro nás naprosto nepřijatelná. Dva závody bez jediného bodu je výsledek, na který musíme nějak zareagovat. Každý v továrně musí nyní pracovat naplno,“ sdělil šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali.
V sídle Ferrari také vznikla speciální skupina zaměstnanců, kteří se soustředí pouze na vývoj dvoupatrového difuzoru, s nímž přišly Brawn GP, Toyota a Williams.
Tento typ řešení konce podlahy vozu je podle mnoha pohlavárů formule 1 nelegální a také už byly podány protesty. Dnes kvůli tomu zasedá federace FIA v Paříži a rozhodne, zda bude toto řešení zakázáno.